Dertiende dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Dertiende dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Dertiende dag.

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

05 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Hallooooootjes allemaal, hier ben ik weer :D



Vandaag oftewel vannacht heb ik eigenlijk heel goed geslapen. Ik heb nergens last van gehad, geen geschreeuw, geen muggen, niet te warm oftewel gewoon een lekkere rustige nacht gehad. Dit keer werd ik gewoon rond kwart voor 6 wakker. Dan ga ik meestal even bed zitten en daarna ga ik me altijd verzorgen. Vervolgens nog een ontbijtje gemaakt en toen zijn we vervolgens vertrokken naar stage :)



Eenmaal op stage aangekomen ben ik Door naar mijn klaslokaal gelopen. Ik ben totaal een half uurtje in de klas geweest want daarna moesten we in een kantoortje gaan zitten en moesten we de leerlingen om de beurt kaartjes laten zien met de a, aa, o, oo, i, j, w, r, m en de n. Het was dus de bedoeling dat de leerlingen de klinkers en de medeklinkers uitspraken, wanneer ze dit goed deden moesten ik een '+' opschrijven en wanneer ze het fout uitspraken moest ik een ' - ' opschrijven. Dit moesten we eerst bij mijn klas doen, die bestaat uit 35 leerlingen en daarna ook nog bij de klas van Roy doen en die bestaat uit 32 leerlingen, oftewel we zijn de hele dag druk bezig geweest! Maar zoals ze zeggen hoe drukker Hoe beter :D Want voordat je het weet is de dag voorbij xD

Het was zover de laatste bel ging en alle kinderen rende als beesten de lokalen uit om naar huis te gaan, dus wij konden ook lekker naar huis. Eenmaal thuis aangekomen hebben we ons middagmaal klaargemaakt en opgegeten, dit bestond uit 2 viandellen en pudding voor mij :P Na het eten zijn we met de auto naar de garage gereden omdat hij niet meer goed startte en veel te veel lawaai maakt. Daar aangekomen kregen we te horen dat we zolang en andere auto kregen, het is een klein groen autootje (foto zal volgen) wat perfect is voor ons en een stuk zuiniger is qua benzine. Dussss met andere woorden; Dit wordt vanaf vandaag ons nieuw autootje! Voor de rest zijn we nog wat papieren gaan afgeven en nog even naar de winkel geweest om ons avondeten te halen...

Vanavond hebben we een lekkere kipschnitzel gehad met aardappeltjes en weer rode kool want die smaakte me gisteren zo goed dat ik hem nog eens moest hebben xD



Maar het einde is nabij... ik ga weer langzaam afsluiten. Ik ga me namelijk lekker douchen en nog even wat muziek luisteren en dan is het weer tijd om te gaan slapen. Morgen weer om 6u opstaan en weer een lekkere drukke dag op stage! :D



Seeeee Yaaaa all Tomorrow♡♡♧♡☆♡♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 10451

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: