Veertiende dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Veertiende dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Veertiende dag.

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

06 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Heeeeeeeeiiii Peeeeeeppppzzzzźzz. ..... :D



Hier ben ik weer met een nieuw verhaaltje over hoe mijn dag vandaag verlopen is xD Het begon deze nacht al uitstekend, ik werd rond 01.00/01.30u wakker en raad eens waarom, er zaten 2 van onze huisgenoten buiten en die waren aan het lachen, schreeuwen en het ergste met vanalles aan het gooien. Iets belandde op een gegeven moment tegen ons raam waardoor ik meteen rechtop in bed zat... Dit was ook gelijk de druppel voor mij! Ik ben opgestaan en naar buiten gelopen daar heb ik vervolgens gevraagd of ze iets stiller wilde zijn aangezien ik om 6u op moet staan en er toch wel fris en wakker bij wil lopen op stage... waarop zij antwoorden; we zullen ons best doen. Nou een lekker overtuigend antwoord dus... hierna ben ik weer terug naar mijn kamer gegaan en het bleek dat ze 5 minuutjes hun mond hebben kunnen houden en daarna ging hetzelfde liedje weer verder. Kortom nachtrust van deze nacht is niet uitgebreid geweest en ik kan je zeggen, dat heb ik ook gemerkt xD maar goed, genoeg over de nacht :P

vanmorgen ben ik me weer lekker gaan verzorgen, tas ingepakt een ontbijtje gemaakt en vervolgens zijn we vertrokken naar stage. Op stage aangekomen moesten we eerst even helpen in de bieb, omdat er niet voldoende mensen aanwezig waren. Hierna zijn we meteen weer verder gegaan met de klinker en medeklinkers opdracht, oftewel de leerlingen afvragen om te kijken hoever ze al zijn en welke leerlingen extra ondersteuning nodig hebben. Vandaag zij we ook begonnen de woordjes. Het is dus de bedoeling dat wij de woordjes moeten laten zien en de leerlingen moeten ze dan uitspreken en wanneer ze dit goed doen krijgen ze een " + " en wanneer ze dit fout doen een " - ". Op deze manier krijgen de leraren een duidelijk overzicht van welke woorden de leerlingen moeilijk vinden en waar ze extra mee moeten oefenen. Dit hebben we moeten doen tot het eind van de schooldag en morgen moeten we er nog mee verder xD

Toen we thuiskwamen hebben we een kamergenoot op haar werk afgezet en vervolgens zijn we doorgereden naar de DA. Waar ik mijn schep snoep heb gevonden♡ yeeeaayyyy, daar had ik namelijk enorme zin in xD Nou en toen we terug naar de auto liepen bleek dat er iemand tegen onze auto heeft gezeten want we hadden een enorme deuk erin die er eerst niet zat, maar er plakte geen kaartje of niets op de auto. Eenmaal terug thuis hebben we meteen naar de autoverhuurders gebeld om ze even te informeren over de beschadiging/ gebeurtenis. Dit bleek geen probleem te zijn. Gelukkig!

Ons avondmaal heeft ook weer uitstekend gesmaakt dit keer heb ik 2 frikadellen, 2 loempia's en 4 rosties gegeten en dadelijk ga ik eens langzaam beginnen aan mijn chocolade pudding♡ Hmmmmmmmmmm. ......♡

Maar ik ga het weer langzaam tot een einde brengen want ik ga me lekker douchen en daarna pudding eten, dan is mijn maag zo vol dat ik in slaap val xD

Dusssssss. .... tot morgen allemaal en welterusten!!

♡♧♡☆♡

  • 06 November 2014 - 08:54

    Natalie Dankers:

    Hallo Kristel,

    Het ivoor ons iedere dag een genot om te lezen hoe jullie avontuur op Curaçao verloopt.
    Jammer dat jullie zoveel last hebben van andere studenten in jullie huis en hierdoor weinig nachtrust krijgen. Gelukkig hebben jullie (helemaal zelf) geregeld dat jullie naar een ander appartement kunnen aan het eind van deze maand. We hopen dan ook dat jullie daar de nachtrust krijgen die jullie nodig hebben aangezien jullie iedere dag al om 6 uur uit de veren moeten.

    Ook de verhalen over de stage, waarbij vooral het verschil tussen het onderwijs in Nederland en Curaçao erg opvalt, zijn zeer interessant om te lezen.

    Wij zijn ontzettend trots op jou en Roy. Het is niet niks om zo ver van huis te zitten en opeens alles zelf te moeten regelen. Maar tot nu toe houden jullie je ontzettend kranig!

    We kijken iedere dag uit naar de Skype gesprekken en de verslagen die jullie schrijven. Hierdoor voelt het alsof we toch ietsjes korter bij jullie zijn (of jullie bij ons).
    Blijf genieten van dit avontuur!!!!

    Saludá Natalie en Ron

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 10478

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: