Vijftiende dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Vijftiende dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Vijftiende dag.

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

07 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Haaallllloooooaaaaaaaa beste lezers :D :D

laat ik maar eens beginnen met het vernieuwende nieuws dat ik deze nacht goed geslapen heb! Het was enorm stil buiten en ik heb helemaal geel last gehad van kabaal of spullen die tegen het raam werden gegooid xD dus kortom ik heb heel goed geslapen vannacht. Zoals gewoonlijk werd iets voor 6 wakker, dus ik kon nog even een beetje wakker worden voordat ik me moest omkleden en verzorgen. Vanmorgen ook weer een lekker ontbijtje gehad en toen heb ik mijn tas ingepakt en zijn we vertrokken naar stage.



Op stage aangekomen konden we meteen weer verder gaan met de woordjes af te vragen aan de overige leerlingen, maar al snel werden we onderbroken met de vraag of we konden helpen met lezen bij de leerlingen van groep 7. Dit hebben we tot 8u gedaan en toen konden we weer verder met ons eigen werk. Nadat we alle leerlingen hadden gehad hadden we een duidelijk overzicht van welke leerlingen we de komende 3 weken extra ondersteuning moeten geven. Nadat we dit werkje helemaal afgerond hadden konden we beginnen met AVI lezen met de groepen 8a, 8b, 7a, 7b, 6a en 6b, omdat we vandaag pas later zijn begonnen met AVI lezen hebben we groep 8a nog niet helemaal gehad oftewel met andere woorden we weten wat we moeten gaan doen de komende dagen :D maar ik heb er helemaal geen problemen mee, want nu zijn we ten minste bezig en gaat de tijd dus ook veel sneller. Zoals verwacht was deze stagedag ook héél snel voorbij ;)

Thuis aangekomen heb ik een lekker middagmaal gekookt, dit keer heb ik 4 loempia's en een frikadel gegeten. Dit smaakt op de een of andere manier altijd goed. Ohhhh voor ik het vergeet het heeft enorm hard en veel geregend vandaag dus het is ook een stukje koeler buiten maar wel erg plakkerig. Het was ook aan het onweren, iets wat hier blijkbaar enorm veel kabaal maakt :O

Vanmiddag zijn we ook nog even iets gaan toeren met de auto en zij we wat door winkeltjes gaan wandelen, wat in mijn oogpunt ook wel eens leuk kan zijn :$ Vandaag heb ik ook besloten om eens op zoek te gaan naar een bijbaantje en hoe verrassend het ook kan zijn maar het is misschien al gelukt :D ik mag namelijk hoogstwaarschijnlijk gaan oppassen op 2 Nederlandse kindjes van 6 en 7. Dit ga ik dan op de maandag, dinsdag, woensdag en donderdag doen van 13.00 tot 16.30u en ze betalen de benzine plus ik verdien nog eens 10 ANG per uur, dit is gewoon perfect en heel goed meegenomen, YEAY :D

vanavond had ik zin om naar de KFC te gaan, mijn excuses maar ik had er opeens enorme zin in en ik dacht waarom ook niet. Het heeft me in ieder geval goed gesmaakt! En nu ga ik me weer eens lekker douchen en dan ga ik langzaam naar dromenland...... Morgen laatste dagje en dan weekend :D



Nou ik hoop dat jullie het een beetje interessant vonden en voor de rest zal ik zeggen; Slaap lekker en tot morgen!



Ttooeeddeeelllsssss♡♡♡♧♡♡☆♡♡♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 10468

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: