Zestiende dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Zestiende dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Zestiende dag.

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

08 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon nochi (Goedenavond) allemaal :D

Hier ben ik weer.... Laat ik maar beginnen over hoe het vanacht gelopen is. Het was 's avonds al best druk maar ddat was niet zo erg want rond 9u gingen ze er allemaal vandoor, dus je zou zeggen heerlijk rustig en dat was het ook en ik ben ook gelijk in slaap gevallen tot 1u, half 2 en toen werd de rust héél erg ruw verstoord, mensen waren aan het schreeuwen, ze waren bladeren in de keuken aan het gooien, op de deuren aan het bonken, met de vuilnisbak aan het voetballen ofzo, ze waren zelfs één of ander alarm na aan het doen en het echte alarm van het huisje is ook nog 5x afgegaan omdat er mensen buiten stonden oftewel de vrienden van ze.... Uiteindelijk kwam wel een kamergenoot haar excuses aanbieden wat ik wel erg aardig vond en ze kwam vertellen dat ze weggingen! Toen heb ik ook gelijk gevraagd of ze ervoor kon zorgen dat wanneer ze terug thuis kwamen niet teveel lawaai konden maken en dat is blijkbaar ook gelukt, want na deze gebeurtenis heb ik niets meer gehoord. Ook kon er nog bij komen dat we ons hadden verslapen want ik werd pas om half 7 wakker. Maar geen zorgen we arriveerde nog steeds om 06.55u op stage dus we waren zelfs nog te vroeg. Al heb ik wel mijn ontbijt daarvoor moeten overslaan O.O

Maar goed, eenmaal op stage aangekomen zijn we meteen naar 'ons kantoortje' gelopen om gelijk alles klaar te leggen zodat we meteen verder konden met het AVI lezen in groep 8. Dit bleek al snel onnodig te zijn... We kregen namelijk te horen dat we eerst naar de kerk moesten. Dus dit was voor mij wel even nieuw, met de hele school naar de kerk. We vertrokken van school uit naar de kerk met de voet en moesten vervolgens Door een bospad lopen, maar dan ook letterlijk een bospad, ik moest zelfs onder een half omgevallen boom Door wat wel apart was. Het was een soort van survival paadje naar de kerk xD halverwege kwamen we ook nog de behoefte van een persoon tegen met wat ondergoed erbij dus iemand had zich niet in kunnen houden... In de kerk begon de pastoor met zingen, helaas werd alles gesproken in het papiaments dus kon ik er niets van verstaan. Voor de set hebben ze nog wat gesproken en gezongen in de kerk. Na een anderhalf uur in de kerk gezeten te hebben mochten we eindelijk gaan..Yeaayy :D want als ik heel eerlijk ben heb ik daar helhelemaal niets mee, ik ben namelijk niet gedoopt en ook niet gelovig. Nu nog het avontuur terug door het bospad, dit verliep iets beter dan de heenweg. Op school aangekomen zijn we meteen begonnen met AVI lezen. Dit hebben we gedaan totdat de stage voorbij was. Eindelijk weekend kunnen we zeggen xD kunnen we iets langer blijven slapen, wat mij waarschijnlijk toch niet gaat lukken maar we zullen zien xD

Vanmiddag heb ik me een pizzabroodje gemaakt toen ik thuiskwam en heb ik nog even aan school gewerkt. Uiteindelijk zijn we nog even naar de winkel geweest. Vanavond had er Roy zin in een kapsalon dus vanavond heb ik kip met frieten en sla gegeten. Het smaakte goed het was alleen een beetje teveel. Maar dat is bekend bij mij xD



Ik ben net klaar met douchen dus ik ben weer fris en fruitig en ook gelijk klaar voor de nacht. Misschien dat ik straks nog iets kleins ga eten maar dat weet ik nog niet. Nou dit was het wel een beetje voor vandaag, morgen zal er vast wel een spannender avontuur verschijnen want dan is het weeeeekend :P ik zou zeggen;



Drumi Dushi (welterusten) allemaal en tot morgen!♡♡♡♡♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 10452

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: