Achttiende dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Achttiende dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Achttiende dag.

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

10 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Goedenavond avond allemaaaalll xD

Vannacht heb ik weer heerlijk geslapen op de warmte na dan... Aangezien ik gisteren nogal erg moe was ben ik edele snel in slaap gevallen en werd ik vanmorgen weer lekker rond 7u wakker. Geen last gehad van onze huisgenoten dus een prima nacht :D

Vanmorgen werd ik wel meteen wakker met honger dus had ik maar besloten om eens een lekkere hamburger in de pan te maken, laat ik het zo zeggen het smaakte alweer prima! Komt vast Door het weer dat ik hier 's morgens frikadellen, hamburgers en pizzabroodjes kan eten :P Vervolgens heb ik besloten dat we even lekker naar de stad gingen om een terrasje te pakken en wat rond te lopen in Willemstad en Punda. Eerst zijn we richting Willemstad gereden, toen hebben we eerst wat rondgelopen en daarna zijn we op een terrasje gaan zitten, hier heb ik een ice-tea gedronken die niet zo lekker smaakte, eerlijk gezegd en als middagmaal heb ik 6 loempia's gegeten. Toen we een beetje uitgezeten en gekeken waren zijn we terug naar de auto gelopen. Bij de auto aangekomen hebben we besloten om nog even wat rond te toeren met de auto, en toen is me toch wel opgevallen dat dit eiland merendeels uit fabrieken bestaat en deze fabrieken liggen er allemaal bij alsof er een bom is gevallen en niemand meer komt xD Het werd ons ook al héél snel veels te warm in de auto dus besloten we om naar Punda te rijden en daar nog even een terrasje te nemen. Nadat we de auto geparkeerd hadden zijn we met de voet verder gelopen naar het PleinCafé Wilhelmina. Daar heb ik een heerlijke Lemon Smoothy gehad! Dit was echt heerlijk verfrissend. Vandaag was het ook een enorme hete dag het was hier overdag 35 graden met een Realfeel van 43 O.o Enorm warm dus voor deze tijd van het jaar! Ook heb ik wel iets raars meegemaakt vandaag want toen we in de stad liepen zag ik kerstbomen staan, maar dat is echt zooooooo raar!! Ik loop namelijk met een korte broek en een topje rond en dan zie je opeens een kerstboom staan, dat kan gewoon niet. Daar heb ik nog wel wat tijd voor nodig om dat te kunnen verwerken xD



Vanavond zijn we ook nog even snel naar de winkel gereden om ons avondeten te gaan halen. Vanavond hebben we namelijk kip krokant met aardappelen en rode kool gegeten en ook dat smaakte goed! :)

Maar mijn verslag komt weer langzaam tot een eind.. dadelijk nog even snel douchen en dan ben ik weer klaar om langzaam naar bed te gaan want morgenvroeg moeten we weer om 6u uit de veren :D



Dussss Te mañan ( tot morgen) en Bonochi! ♡♡♡♡♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 10471

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: