Drieëntwintigste dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Drieëntwintigste dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Drieëntwintigste dag

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

14 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Goedenavond allemaaaalll :)

Vannacht weer heerlijk geslapen! Geen enkele keer wakker geworden. Rond half 6 werd ik pas wakker, toen ben ik me meteen gaan verzorgen om vervolgens mijn ontbijtje klaar te maken. Daarna heb ik mijn spullen ingepakt voor stage en toen was het zover we konden lekker naar stage vertrekken.



Op stage aangekomen hebben we even in de lerarenkamer gezeten. Daar heb ik gesproken met een meneer die in het bestuur zit van onze school. Hij kwam zelf ook van Nederland maar woont nu in Curaçao. Toen rond half 8 de bel ging zijn we naar be bibliotheek gewandeld want daar moesten we namelijk gaan werken. Vandaag hebben we allemaal opdrachten gemaakt voor de leerlingen die nog niet zo goed zijn in taal. Maandag mag ik hiermee aan de slag in mijn klas. Vandaag heeft het echt gewoon de hele dag geregend en ook op eens super hard... Vandaag heb ik ook nog even in de klas geholpen met het nakijken van dingetjes. En toen was het weer zover we hebben weekend :D

Thuis aangekomen ben ik meteen wat eten gaan maken want zoals gewoonlijk had ik weer honger. Vanmiddag zijn we nog langs wat winkels geweest en heb ik de hillfinger gevonden :D De rest van de middag heb ik gezellig thuis gezeten aangezien het keihard aan het regenen was. Zaten we gezellige alle huisgenoten thuis. Ook kwam ik er vandaag achter dat het op 2 plaatsen lekte bij mij op de kamer, het water lekt dus gewoon letterlijk naast mijn gezicht op het bed O.o Vanmiddag heb ik ook even live mee kunnen genieten van het JIM in Maastricht♡ ten slotte heb ik nog even gesproken met Ilse, wat heel fijn was en iets wat we zeker vaker moeten doen :D vanavond heb ik ook nog even gebeld met mam, hier kijk ik altijd wel naar uit, het is toch altijd fijn om even haar stem te horen! :)



Vanavond hadden we voor de verandering weer eens zin in frieten, dus anaconda heb ik frieten, frikadel speciaal en een gehaktbal gegeten. Nu hoef ik voorlopig ook geen friet meer te zien xD Mogen ga ik op jacht naar de manege Rancho Alegre en ook gelijk naar een fitnessruimte voor de maand december. We moeten toch een beetje de conditie op peil houden en smal blijven natuurlijk! :P

Nou... ik begin moe te worden dus ik ga langzaam stoppen met schrijven ik heb me al heerlijk gedoucht en ben nu klaar om te gaan slapen.



Welterusten allemaal en tot morgen! ♡ ♡ ♧ ♡ ♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 10454

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: