Vierentwintigste dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Vierentwintigste dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Vierentwintigste dag

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

15 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Heeeeeeeeiiii Peeeeeeppppzzzzzz :D

Vannacht heb ik weer lekker geslapen, het was helemaal geruisloos hier in ons appartementje. Het was ook iets koeler daarom heb ik zelfs met een deken geslapen. Vanmorgen werd ik rond half 6 wakker, toen ben ik nog even blijven liggen en rond half 7 ben ik wat gaan rondlopen. Rond 7u ben ik mijn ontbijt gaan maken en dat bestond uit chocolade pudding met schuddebuikjes, dit smaakte verrassend goed eigenlijk. Dus dit wordt nu mijn vast ontbijt :)



Iets voor de middag zijn we met de auto vertrokken naar de nieuwe manege oftewel Rancho Alegre. Daar werd ik al meteen verwelkomt door een paardje. Vervolgens kwam al een mevrouw me tegemoet gelopen. Meteen heb ik aan haar gevraagd of er ook buitenritten georganiseerd werden en wanneer. Hierop kreeg ik te horen dat er woensdag ochtend om 8u een buitenrit was, maar dat is voor mij helaas niet van toepassing want dan loop ik stage maar dat heb ik haar ook uitgelegd. Daarop kreeg ik een antwoord dat er ook zaterdag ochtend om 8 uur een buitenrit was dus dan moet ik haar nog even vantevoren bellen en dan zou ik volgende week mijn eerste buitenrit maken op een paard in Curaçao :D Ook zijn we nog even langs een fitnesscentrum geweest maar het ging net dicht dus moest ik snel uit de auto vliegen en naar de mensen toe rennen want ze liepen net weg. Gelukkig haalde ik het net en heb ik meteen gevraagd of het mogelijk was als ik de maand december daar wilde sporten en wat ik er allemaal kon doen. Ik zou daar in december onbeperkt kunnen sporten en deelnemen aan de lessen wanneer ik dat zou willen, dus vanaf december kun je me vinden in het fitnesscentrum :P Vandaag heb ik ook een echt winkeltje van Curaçao gevonden waar ik al mijn souvenirs kan halen voor mijn ouders, Ilse en Roel, zelf kan ik er natuurlijk ook een leuk aandenken kopen maar vandaag heb ik alleen wat armbandjes meegenomen xD Op Rancho Alegre heb ik ook nog een super groot slakkenhuis gevonden dus die heb ik me meegenomen naar huis en helemaal schoongemaakt. Hij is echt enorm groot en die gaat ook mooi mee naar huis :) tijdens het autorijden werden we ook aangevallen door een hond, die begon voor de auto en naast de auto te rennen en vervolgens begon hij wat te springen en te doen dus zijn we maar snel doorgereden.... Voor de rest hebben we nog veel zwerfhonden zien lopen die enorm mager zijn, wel zielig!



Vanavond begin het te regenen dus hebben we maar besloten om een filmpje te gaan kijken, het avondeten is ook al opgegeten. Vandaag heb ik een kip cordon bleu met boontjes en aardappeltjes gegeten. Vanavond ga ik me ook nog wat lekkers eten maar moet nog even kijken wat precies xD



Maar ik ga me langzaam douchen zodat ik daarna nog even een filmpje kan kijken en dan ga ik weer langzaam slapen, morgen is het alweer zondag :)



Tot morgen en Welterusten allemaal♡♡♢♡♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 10466

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: