Negenentwintigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Negenentwintigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Negenentwintigste dag.

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

20 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon Tardi Beste lezers en lezeressen :)

Vannacht heb ik gelukkig weer goed kunnen slapen, aangezien ik ook ook echt wel toe was aan een goede nachtrust. Het heeft ook het helemaal niets geregend dus is de stroom gelukkig ook niet uitgevallen. Ook heb ik geen lekkage meer op mijn kamer. Maar we zitten nu in het regenseizoen, dus het zal nog wel vaker gaan regenen dus er bestaat een kans dat de stroom nog wel vaker gaat uitgevallen xD Maar over een weekje gaan we toch verhuizen dus het komt allemaal goed :D Vanmorgen weer lekker om 6u wakker geworden, meteen tijd om me aan te kleden, te verzorgen en het ontbijtje klaar te maken :) En voordat je het weet is het bijna 7u en weer tijd voor een nieuw dagje op stage :D

Op stage aangekomen begon de dag goed, normaal gezien zou ik vandaag moeten gaan voorlezen voor de klas 1a en 1b maar dat heb ik niet hoeven doen, dus misschien dat dat morgen gebeurd. Maargoed we kwamen aan op school en kregen meteen de vraag of we in de groep 2a konden gaan staan omdat de juf later kwam. Dus hebben we de kinderen naar de bibliotheek gestuurd en daar hebben we het Sinterklaas journaal gekeken en daarna kwam er een mevrouw binnen die kwam voorlezen voor de kindertjes. Vervolgens zijn we terug naar de lerarenkamer oftewel de gezamenlijke kamer voor leraren gegaan om weer verder te werken aan de rapporten. Vandaag kregen we ook gelijk te horen dat alle rapporten voor vrijdag oftewel morgen af moeten zijn. We hebben vandaag wel gelukkig de klassen 3a, 3b, 4a, 4b en 5a afgekregen dus morgen moeten we alleen de klassen 5b, 6a en 6b nog afmaken want we kregen ook te horen dat de klassen 7a, 7b, 8a en 8b niet hoeven. Maar ik moet wel toegeven dat de tijd redelijk snel omgaat nu dat we zo bezig zijn met de rapporten te maken. Het heeft zo zijn voor en nadelen :)

Vanmiddag had ik zin in een tosti dus heb ik besloten dat we naar Punda gingen om daar een terrasje te pakken. Toen we de auto hadden geparkeerd bij de overdekte mark zag ik een bekend vriendje, namelijk een hond die ik de vorige keer ook al gezien en geaaid had, dit keer herkende hij me ook want hij kwam naar me toe gelopen en heb ik hem weer even geaaid. Vervolgens zijn we naar een terrasje gelopen en daar heb ik een tosti hawaï gehad en een Ice-tea Lemon gehad. Opeens kwam ik op een idee. Ik had nog kipnuggets erna besteld waarvan ik er 2 in een zakdoek heb gewikkeld en in mijn tas had gestopt, deze had ik meegenomen voor mijn vriend; de hond :D Op het terrasje zagen we ook nog een meloen langs drijven in het water oftewel de drijvende markt, Hahaha xD nee, op de terugweg zijn we nog langs de echte drijvende markt gelopen. Terug bij de auto heb ik nog even gezocht naar mijn nieuwe vriend, maar ik kon hem helaas niet vinden :( Dus zijn we maar in de auto gestapt en richting huis gereden toen ik mijn nieuwe vriend opeens zag liggen op de stoep :D een paar meter verder ben ik gestopt met de auto en ben ik naar mijn vriendje toegelopen en kwam me al meteen tegemoet gelopen, toen heb ik mijn kipnuggets uit mijn tasje gepakt en ze aan hem gegeven en hij was er heel blij mee want hij heeft ze allemaal opgegeten. Blijkbaar waarderen heel veel mensen dat want ze waren allemaal aardige dingen aan het zeggen en iemand heeft zelfs nog een foto gemaakt O.o Kortom ik ben weer blij want ik heb een goede daad kunnen verrichten :D

Wat we vanavond gaan eten weet ik nog niet maar ik denk dat ik me wat mix groeten of bloemkool ga maken met een frikadelletje en een ijsje als toetje :) Vanavond ga ik me ook nog even lekker douchen en dan weer op tijd naar bedje want morgen moet ik weer lekker vroeg uit het bedje en dan is het weer tijd voor het laatste stagedagje van deze week. Vanavond ook weer even updaten met mam♡ Gisteren heb ik ook al mijn eerste kaartje op de post gegooid naar huis, dus ben benieuwd wanneer die aankomt :D

Maar ik ga mijn verslagje langzaam tot een eind brengen :) Zodat ik aan het avondeten kan beginnen xD

Tot morgen en Welterusten °♡♡•♡♡°

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 10472

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: