tweeëndertigste dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu tweeëndertigste dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

tweeëndertigste dag

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

23 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Goedenavond allemaal.

Vannacht heb ik weer heerlijk geslapen, wel ben ik iets later dan normaal gaan slapen maar daarom werd ik vanmorgen ook iets later wakker. Daarna heb ik mijn ontbijtje klaargemaakt, daarna ben ik me lekker gaan verzorgen.

Vanmiddag zijn we vertrokken naar het strand, aangezien het alweer een enorm benauwde dag was. Dus we waren vertrokken naar Westpoint en dit keer had ik mijn duikbril meegenomen zodat ik eens naar de vissen kon kijken en naar gewoon zodat iets te doen heb op het strand :) Rond 3u vertrokken we weer richting Willemstad. Dit verliep niet zo goed want halverwege bleek onze motor van de auto veel te warm te zijn en moesten we even stoppen. Dus dat hebben we ook gedaan vervolgens deden we de klep open voor en toen zagen we dat de koelvloeistof gewoon uit het slangetje spoot dus er was een lekkage en dat was ook gelijk de reden waarom de auto zo heet was. Toen stonden we daar met een auto waar niet meer mee gereden mag worden, meteen hebben we naar de verhuurder gebeld maar deze Namen niet op omdat het natuurlijk zondag was. Vervolgens maar de ANWB gebeld, die ons gelukkig konden helpen. Voordat ze kwamen hadden we eerst van half 4 tot kwart voor 5 moeten wachten. Toen hebben ze onze auto opgeladen en afgezet bij de verhuurder van de auto waar nog steeds niemand was. Wij nog eens gebeld en toen kregen we hem aan de lijn dus hebben we gevraagd wat de bedoeling was, het enige wat ze konden zeggen was: het is zondag, we zijn gesloten zet de auto maar aan de zijkant. Met andere woorden zoek het maar uit en kijk maar hoe je thuiskomt. Aangezien we ook geen nummer van een taxi hadden, heb ik aan de meneer van de ANWB gevraagd of hij iemand wist, aan hem hebbende gelukkig 2 nummers gekregen van de taxi's. Gelijk nadat we de auto hadden geparkeerd hebben we die gebeld maar die hadden het beiden zo druk dat ze ons niet konden halen. Daar stonden we dan... Opeens kwam ik op het idee om naar TopStage te bellen, zij Namen gelukkig direct op en zij heeft me het nummer van taxi Max gesmst, die meteen gebeld. Gelukkig kon hij ons komen halen maar eerst moest hij nog mensen van het vliegveld ophalen en naar hun bestemming brengen, daarom vroeg hij of we naar het tankstation wilde lopen. Eenmaal bij het tankstation aangekomen hebben we ruim 50 minuten moeten wachten voordat hij er eindelijk was. Eindelijk konden we naar huis.. Ten slotte kregen we ook nog een flinke rekening van de taxi, we moesten namelijk 25 ANG per persoon betalen...Maargoed we waren wel veilig en wel thuisgekomen.

Aangezien ik enorme honger had heb ik me gelijk een halve pizza in de oven gelegd en ben ik me tussendoor even lekker gaan douchen, allemaal dat zout en zand van me af spoelen. Toen ik de halve pizza op had heb ik erna nog gewoon avondeten gegeten wat bestond uit Kipburger met boontjes en aardappeltjes. Dus mijn buikje is nu wer gevuld.

Het is ook weer langzaam tijd om mijn verhaal te beëindigen. Ik langzaam mijn bedje induiken, morgen nog een verassing namelijk kijken hoe we op stage komen aangezien we geen auto hebben en niemand in ons huisje ons zou kunnen brengen met dat gaat ons wel lukken!



Tot morgen en Welterusten! °♡♡•♡♡°

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 10461

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: