Vierendertigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Vierendertigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Vierendertigste dag.

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

25 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon Tardi lezers en lezeressen :)

Deze nacht heb ik redelijk geslapen, het was niet geweldig maar het was ook niet super slecht xD Vannacht wel een aantal keer wakker geworden maar voor de rest heb ik wel goed geslapen. Ik werd standaard weer rond kwart voor 6 wakker. Toen ben ik nog eventjes blijven liggen tot 6u, vervolgens ben ik uit bed gekomen en ben ik me gaan verzorgen, ontbijtje gegeten en mijn spulletjes klaargemaakt voor stage en in de tussentijd was het iets voor 7 oftewel tijd om te vertrekken naar stage nu we de auto weer hebben :)

Op stage aangekomen zijn we in de bieb gaan zitten, vandaag hebben we de hele dag aan onze opdrachten van school gewerkt en ook nog aan de extra opdrachten voor de leerlingen zodat we morgen kunnen beginnen met het extra begeleiden van de leerlingen met een achterstand in mijn eigen klas. Stiekem ben ik wel benieuwd hoe dat gaat verlopen aangezien de leerlingen mij niet goed verstaan en begrijpen. Maar ik vind wel een manier om het ze wel duidelijk te maken wat de bedoeling is, dus het komt allemaal goed :D En wanner het echt niet zou lukken kan ik altijd nog Hulp vragen aan mijn begeleidster maar ik ga ervan uit dat ik het zelf wel kan regelen!

Vanmiddag was het weer eens verrassend warm buiten, het was maar liefst 34 graden. We zijn vanmiddag gelijk naar de winkel gereden aangezien we geen drinken meer hadden. Gelijk heb ik wat hagelslag meegenomen voor in mijn pudding xD Aangezien het vanmiddag zo warm was leek het me wel een leuk idee om naar Punda te gaan en daar eventueel een terrasje te pikken :) Dat hebben we ook gedaan en ik heb een lekkere ice-tea peach gehad. Na het terrasje hebben we nog even wat rond gelopen in Punda. Nadat we uitgelopen waren in Punda zijn we teruggekeerd naar onze huisje.

Vanavond ga ik lekker wat boontjes maken met aardappel rosties en wat kipsaté, Hmmmmmmmmmm :D Vanavond voordat ik ga slapen me ook weer even lekker onder de koude douche douchen en dan kruip ik weer snel onder de dekens. Zodat ik vannacht goed slaap...



Welterusten en tot morgen •♡♡°♡♡•

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 10458

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: