Vijfenveertigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Vijfenveertigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Vijfenveertigste dag.

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

06 December 2014 | Curaçao, Willemstad

Heeeee allemaal :)

Laat ik maar eens beginnen met het feit dat ik goed geslapen heb deze nacht. Misschien wat later dan normaal gaan slapen maar ik heb wel goed geslapen maar zoals gewoonlijk werd ik wel vroeg wakker namelijk om 5 uur. Dat was me toch een beetje té vroeg dus besloot ik om nog wat verder te slapen, na een poosje wakker te hebben gelegen ben ik toch in slaap gevallen en werd ik om half 8 weer opnieuw wakker. Toen ben ik ook opgestaan en ben ik me al gedeeltelijk gaan verzorgen, daarna ben ik even lekker op de bank ik de woonkamer gaan zitten en langzamerhand werden mijn huisgenoten ook een voor een wakker. Na even te hebben gezeten besloot ik maar om eens aan het ontbijt te beginnen dus heb ik me 2 eitjes met spek gemaakt en zoals gewoonlijk smaakte dat ook weer heel goed :)

Nadat ik klaar was met mijn ontbijtje kwam een huisgenoot naar me toe met de vraag of ik hem wilde afzetten op het werk voor een keer. Dus eerst hebben we een huisgenoot op zijn werk afgezet en vervolgens was de planning om door te rijden naar Westpoint, maar deze rit werd weer eens onderbroken door autopech halverwege... De motor bleek weer eens oververhit te zijn waardoor er dus een lek bleek te zijn in het koelvloeistof buisje. .. waarvoor we eigenlijk al eens een eerder problemen mee hadden gehad maar toen beschouwde onze verhuurde dat ze geen lek hadden gevonden en dat wij niet voldoende koelvloeistof erin hadden gedaan, maar nu konden we ze eindelijk het tegendeel bewijzen :D Gelijk kregen we weer een nieuwe auto, dit is al de 3de nieuwe auto in 2 maanden dus ik moet zeggen het gaat de goede kant op xD maar het gaat er wel steeds op vooruit want nu hebben we een auto met airco gekregen en dat scheelt wel echt enorm veel!!! :) Dit besloten we maar te vieren op een terrasje in Punda, daar heb ik een heerlijke ijs cappuccino met chocolade gedronken wat echt verrassend lekker was! Daarna zijn we gelijk met onze nieuwe auto naar de sport winkel gereden om te kijken voor een rijbroek die er niet was xD vervolgens zijn we doorgereden naar een andere winkel om nog een paar boodschappen te doen en ten slotte zijn we doorgereden naar een andere sportwinkel om daar een broekje te halen voor te fitnessen. Na dit ritje zijn we weer lekker richting thuis gereden. Thuis heb ik weer even lekker kunnen bijkletsen met Pap en mam♡

Tegen de avond wilde we naar de sportschool vertrekken dus ik had alles ingepakt en we reden richting de sportschool kwamen we er uiteindelijk aan bleek dat het al gesloten was. Achteraf bleek dus dat het al om 2u gesloten was dus het sporten was niet zo'n succes vandaag xD Na deze vergissing zijn we maar gelijk doorgereden naar Domino's, daar kun je pizza's afhalen en hebben we een small pizza besteld en meegenomen naar huis. Deze hebben we thuis lekker opgegeten terwijl we naar The Lord Of The Rings aan het kijken waren♡ Toen het filmpje was afgelopen ben ik me gelijk gaan douchen en nu is het tijd om te gaan slapen want ik ben eerlijk gezegd best wel moe xD



dus bij deze Goodnight en Till Tomorrow♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 10465

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: