Achtenveertigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Achtenveertigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Achtenveertigste dag.

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

09 December 2014 | Curaçao, Willemstad

Heeee heeee heeee :D

Zoals normaal heb ik deze nacht weer goed kunnen slapen. Gisteren ben ik later dan normaal naar bed gegaan aangezien het nogal gezellig was met mijn huisgenootje. We waren zo aan het kletsten dat ik de tijd niet eens meer in de gaten had gehouden en al snel bleek het al half 12 te zijn. Toen leek het me toch wel een slim plan om langzaam ofja eigenlijk heel snel het bed in te duiken xD Vanmorgen werd ik zoals gewoonlijk weer om 6u wakker en rond half 7 ben ik me gaan verzorgen en omkleden en alles klaar gemaakt en toen ben ik naar stage vertrokken.

Deze dag is er niets speciaals of verrassends gebeurt op stage, ik heb namelijk de hele dag in de klas kunnen helpen en tijdens de lessen heb ik werkjes nagekeken en nieuwe werkboekjes gemaakt. Er is alleen één ding waar ik me altijd aan stoor en dat is dat mijn begeleidster oftewel de juf heel vaak het klaslokaal verlaat waardoor ik alleen voor de klas sta, maar dat is niet zo het probleem. Het probleem is dat ze meestal ofja altijd langer dan 15 minuten wegblijft... Maar zoals ik al eerder zei, ik bekijk alles als een uitdaging xD Voor de rest verliep alles prima op stage en voor je het weet mogen de leerlingen alweer naar huis en is het dagje op stage alweer afgelopen.

Thuis aangekomen hebben we ons middagmaal klaar gemaakt wat bestond uit knakworstjes met stokbrood en kruidenboter, ik moet eerlijk toegeven dat dit een hele lekkere combinatie was :) Dus dat had me weer goed gesmaakt, daar moet ik wel bij vermelden dat me hier alles smaakt op het eiland, ik weet niet of het door de warmte komt maar ik kan de hele dag blijven eten xD Voor de rest ben ik nog even alleen naar de winkel gereden om wat druifjes en kerstkoekjes te gaan halen... Ik moet toch een beetje een kerstgevoel proberen te creëren aangezien ik 0% kerstgevoel heb hier op Curaçao. Als het aan mij zou liggen zou ik niet weten dat Het al bijna Kerstmis is, maar ook dit wordt weer mede veroorzaakt door het weer xD het is gewoonweg véél te warm voor Kerstmis ;) Na mijn wederkeer zijn we nog even met de auto gaan tanken en daarna zijn we eens doorgereden naar de Spar. Daar hebben we eens even goed kunnen rondneuzen en toen kwam en we er achter dat de spullen in de Spar véél goedkoper zijn dan in de AH. Dus vertrokken we met een doos vol spullen, we worden steeds slimmer hier in Curaçao xD nog even en we kunnen gratis boodschappen gaan halen :P

Tegen de avond zijn we nog snel naar de ah geracet aangezien we iets vergeten waren wat alleen de ah had xD en bij terugkomst hadden we een mailtje ontvangen van onze auto met de vraag welke auto we wilden behouden en ons besluit is gegaan naar onze huidige auto de Kia Rio "tegeltje" aangezien de auto beschildert is met tegels xD De keuze is gevallen op deze auto omdat we dan airco hebben, Yeeeaayyyy en dat scheelt echt wel enorm veel! Nou vanavond heb ik me een beetje ingehouden tijdens het avondeten want ik heb alleen een lekkere salade gegeten en zoals altijd heb ik na het slaatje nog wat kerstboom koekjes gegeten :P In de tussentijd heb ik me ook al lekker gedoucht dus nu voel ik me weer fris en fruitig en ben ik weer klaar om naar bedje te gaan. Klaar voor een nieuwe dag op stage, dussssss :)



Slaap lekker allemaal en tot morgen♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 10477

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: