Vierenvijftigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Vierenvijftigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Vierenvijftigste dag.

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

15 December 2014 | Curaçao, Willemstad

Heee heee heee heeeey :D

Deze nacht heb ik redelijk geslapen, ik werd namelijk wakker toen Loes er Brian thuis kwamen van het stappen en dat was rond half 3, 3u. Maar dit komt omdat ik precies naast de beruchte deur lig xD Nadat ik hiervan wakker werd ben ik ook weer gelijk in slaap gevallenaangezien zin geen geluid meer maakte. Rond 6 werd ik weer lekker wakker en was het weer tijd om me te gaan verzorgen en langzaam klaarmaken voor een dagje op stage :)

Aangekomen om stage ben ik gelijk doorgelopen naar mijn klaslokaal om daar even lekker een beetje toezicht te houden en bewonderen Hoe gek de leerlingen wel niet zijn :) Al snel viel mijn oog op een muziekinstallatie die ze klaar aan het zetten waren. Zo werd me al snel duidelijk dat er weer iets een opening zou plaatsvindenen ja we moesten naar de weekopening gaat. Hier beginnen ze eerst met bidden en vervolgens gaan de leraren en leerlingen nog zingen en soms wordt er ook iets uitgedeeld. Vandaag werden er tassen uitgedeeld en na 3 kwartier konden we weer terug naar de klas. In de klas heb ik nog geholpen met werkjes nakijken en toetsen nakijken, de punten heb ik moeten uitrekenen, daarna heb ik nog cijfers in de computer moeten invoeren. Rond half 12 moesten we ons verzamelen bij het kerststalletje, hier werd een kort verhaaltje verteld en enkele leerlingen gingen zingen en ten slotte begon een leerling te fluiten op een fluit en vlak daarna mochten de leerlingen weer terug naar de klas. Bij terugkomst in de klas ben ik de toetsmapjes uit gaan delen zodat de leerlingen hun teruggekregen toetsen in het mapje konden opbergen. Eer dat we hiermee klaar waren ging de bel alweer en was het dagje op stage alweer afgelopen.

Bij thuiskomst ben ik me eerst even lekker wat groenten gaan maken, mijn maag had wel duidelijk honger en vooral weer eens zin in groenten. Nadat ik klaar was met koken ben ik lekker gaan smullen. Deze middag zijn we ook nog even naar de winkel gereden om ons avond eten uit te zoeken en onze keuze is gevallen op een pasteitje met boontjes dus vanavond gaan we lekker thuis koken :D De rest van de middag heb ik nog wat aan school gewerkt, want dat moet namelijk ook gebeuren en bijgehouden worden natuurlijk! Ook heb ik mijn kamer vandaag eens gepoetst want dat zijn natuurlijk ook dingen die moeten gebeuren :P

Vanavond zijn we lekker vroeg gaan koken en we hebben een pasteitje met kip ragout, boontjes en rosties gegeten, het smaakte goed alleen vulde het ook behoorlijk goed xD dus daarna ben ik met een rond buikje op de bank gaan zitten xD Dalijk ga ik me lekker douchen en dan is het lekker tijd om naar dromenland te gaan!



Slaap lekker en tot snel! ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 10474

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: