Vijfenvijftigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Vijfenvijftigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Vijfenvijftigste dag.

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

16 December 2014 | Curaçao, Willemstad

Hallo Hallo allemaal :D

Ik heb heerlijk geslapen alleen liep de wekker iets te vroeg af in mijn ogen xD Kwart over 6 ben ik opgestaan zodat ik me lekker kon gaan verzorgen, het is eerste wat ik altijd doe is me lekker opfrissen met koud water en daarna volgt de rest wel :)

Vandaag was het een rustig dagje op stage, ik heb weer gewoon geholpen tijdens de lessen en de werkjes nagekeken wat de leerlingen moesten maken. We zijn ook al vanalles voor aan het bereiden voor kerst. Op een gegeven moment moest mijn lerares de klas uit omdat ze een functioneringsgesprek had met de directrice en toen heb ik de les van haar overgenomen, eerst heb ik klassikaal een schrijfopdracht met ze gemaakt. Het was best wel moeilijk soms omdat mijn klas uit 35 leerlingen bestaat en probeer die maar eens stil te krijgen als ze je niet verstaan. Maar ondanks alles herik ze toch wel redelijk stil gekregen en heb ik ze erna zelfs nog 2 bladzijden uit het schrijfschrift Laten maken en dit verliep ook wel goed. Ik ben gewoon in de klas gaan rondlopen en bij iedereen een oogje in het zeil gehouden, dat werkte goed! En dan voordat je het weet gaat de bel en is het dagje alweer voorbij voor de leerlingen :)

Na school moest ik meteen naar huis want ik had namelijk een afspraak bij de kapper. Dus eerst snel naar huis gereden om roy thuis af te zetten en me even snel om te kleden en toen ben ik doorgevlogen naar de kapper, hier hebben ze mijn pony geknipt en de puntjes weer bijgeknipt. Gelijk nadat ik klaar was bij de kapper ben ik terug naar huis gereden om roy op te halen want we gingen namelijk ergens op een terrasje wat eten. We zijn naar Punda geweest en hebben op het terrasje De Buren gezeten, hier heb ik kennis gemaakt met een jongen uit Heerlen, de eerste Limburger :D Die heeft me heerlijk verwend met een omelet met kaas&ham en 2 sneden geroosterd brood, nomnomnom..... Het heeft me héél goed gesmaakt en het vulde ook enorm goed moet ik toegeven. Toen we halverwege terug naar de auto liepen kreeg ik opeens een mailtje dat ik nog post had ontvangen bij mijn vorige huisje. Dus toen ben ik gelijk doorgereden naar Bouwebeheer om mijn post op te halen. Daar aangekomen bleek dat ik een pakket had ontvangen en deze moest ophalen bij het postkantoor in Punda xD Vol nieuwsgierigheid ben ik terug naar Punda gereden en heb ik ongeveer 30 minuten gewacht voordat ik aan de beurt was. Nou eindelijk werd ik geholpen en al snel kwamen ze met een enorme doos aanlopen, dus ik was echt héél nieuwsgierig, want ik had geen idee wie het had gestuurd en wat er in de doos zat. Daar kon ik maar via één manier achterkomen, ik ben als een dolle naar huis geracet en thuis heb ik de doos gelijk open gemaakt, het bleek van Roel en Ilse te zijn met cadeautjes voor mijn verjaardag en kerst. Het waren super leuke cadeaus dus hartstikke bedankt Roel en Ilse, ik vind het echt super lief van jullie!♡♡ Vervolgens heb ik nog eventjes met mams zitten skypen♡♡ nog eventjes en ze is bij me, oeeehhhh♡♡

Vanavond zijn we nog even vlug naar de winkel gereden om wat kleine boodschappen te gaan halen. Vanavond gaan we lekker wat tomatensoep met stokbrood eten. Aangezien mijn maag nog steeds gevuld is met de omelet xD Strakjes alleen nog even douchen en dan ben ik alweer klaar om naar dromenland te gaan :D Dussss.....

Tot morgen en Slaap lekker! ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 10460

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: