zesenvijftigste dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu zesenvijftigste dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

zesenvijftigste dag

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

17 December 2014 | Curaçao, Willemstad

Heeeeeee :D

Ik heb vannacht redelijk geslapen. Ik heb nu iets nieuws namelijk dat ik steeds rond half 3, 3u wakker word. Dit keer werd ik wakker denk ik omdat mijn huisgenoten thuiskwamen en ik precies naast de deur lig waar ze door naar binnen moeten. Nog eventjes heb ik wakker gelegen en toen ben ik weer terug naar dromenland vertrokken. Voordat je het weet is het alweer half 7 oftewel tijd om op te staan en me weer lekker klaar te maken voor het laatste lesdagje op stage :)

Bij aankomst op stage hebben we eerst moeten knokken voor een plaatsje in de schaduw, wat uiteindelijk niet gelukt is xD ik ben daarna gelijk doorgelopen naar mijn klaslokaal want daar ga ik altijd op het bankje zitten om een beetje toezicht te houden over het schoolplein en de leerlingen die al op school zijn. Om half 8 ging de bel dus dat betekent dat de lessen beginnen maar dit duurde niet lang want al snel werden alle leerlingen verzameld en vertrokken ze naar de kerk. Ik ben zelf niet mee geweest naar de kerk, ik heb namelijk geholpen bij het maken van kerstpakketten voor een goed doel hier in Curaçao. De kerstpakketten komen namelijk bij families terecht die het niet zo breed hebben. Is wel heel mooi dat de schooljaar aandacht aan besteed! Dus dat is eigenlijk hetgene waar ik vandaag de hele dag mee bezig ben geweest totdat de bel ging xD

Nadat we klaar waren op stage zijn we gelijk doorgereden naar de winkel ofja winkels en heb ik eindelijk mijn aftel kalender gevonden met chocolaatjes voor kerst :D Nou omdat we niet alles in een winkel konden vinden moesten we erna gelijk doorrijden naar Nog een andere winkel waar we wel de spullen vonden die we nodig hadden :) Thuis aangekomen zijn we gelijk begonnen met koken, deze middag hebben we namelijk knakworstjes in bladerdeeg gemaakt en het was echt super lekker maar er was alleen een klein probleem ze vulde ook enorm goed, dus nu hebben we er een aantal over die we niet opkregen xD Vanmiddag heb ik nog even aan school opdrachten gewerkt en nog even wat rondgeneusd en voor de rest niet veel speciaals.

Vanavond zijn we van plan om te gaan eten bij een Hollandse friettent, dus ik ben benieuwd hoe het daar is en of het lekker is natuurlijk :D maar daar zullen we snel genoeg achter komen. Nou het was dus geen succes daar, het was namelijk een stuk duurder dan waar we normaal frietjes eten... Dus zijn we maar snel terug naar onze vertrouwde friettent gereden en daar heb ik een lekker frietje en een frikadel gegeten. Zometeen ga ik me lekker douchen en dan duik ik mijn bedje eens in zodat ik lekker kan gaan slapen :)



Doeg Doeg ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 10455

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: