Zevenenvijftigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Zevenenvijftigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Zevenenvijftigste dag.

Door: kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

18 December 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon bon allemaal :)

Vandaag werd ik verrassend genoeg weer weer eens rond half 3 wakker door een bende motorrijders die echt enorm veel kabaal maakte, dat was gewoon echt niet normaal! Maargoed daar werd ik deze nacht dus wakker van. Maar gelukkig ben ik een half uur tot een uur erna weer in slaap gevallen en vanmorgen liep de wekker weer lekker om 6u af en ben ik me gaan verzorgen en klaar maken voor de kerstviering op stage.

Bij aankomst op stage heb ik eerst het klaslokaal open gemaakt en vervolgens moest ik de broodjes voor het ontbijt ophalen in de lerarenkamer dus deze heb ik na de klas gebracht en daarna heb ik in even toezicht gehouden over het schoolplein totdat de bel ging. Toen de bel eenmaal ging hebben we aan iedere leerlingen een kaarsje uitgedeeld en daarna moesten we ons allemaal verzamelen op het schoolplein. Hier begonnen de leerlingen en leraren weer eerst met bidden daarna werd er nog gezongen en gedanst door de leraren en ten slotte kwam er nog een zangers die ook enkele liedjes heeft gezongen. Na een 3 kwartier moesten de leerlingen weer terug naar de klas want daar lag het ontbijt te wachten. Samen met mijn lerares heb ik brood, sla en ham uitgedeeld want de leerlingen kregen, drinken heb ik ook uitgedeeld en als laatste kregen alle leerlingen nog een gekookt eitje. Tijdens het eten heb ik alle kaarsjes van de leerlingen aangestoken en dat creëerde een hele leuke sfeer de klas. Wel niet voor lang want al snel gingen alle kaarsjes uit. Nadat de leerlingen klaar waren met eten zijn we alles gaan opruimen en rond half 12 moesten de leerlingen zich weer verzamelen op het schoolplein, nu werd er een optreden gegeven van een bandje, het waren in ieder geval 3 zangers en 4 danser. Op een gegeven moment kochten de leerlingen ook mee dansen dus die gingen flink los op het schoolplein, was wel heel erg leuk om eens een keertje mee te maken, maar wel heel anders als bij ons in Nederland. Voordat we naar huis gingen hebben we nog een klein cadeautje gekregen van de directrice, wat natuurlijk lekker chocolade was, hmmmmm :D Dus kortom het was een heel nieuw en leuk dagje voor me :)

Bij thuiskomst heb ik eerst al mijn spullen uit mijn tas gehaald en opgeruimd vervolgens heb ik wat gegeten en toen hebben we nog eventjes op de bank gezeten, maar dit duurde voor mij niet zo heel lang xD Toen ik genoeg had van de bank ben ik mijn spullen gaan pakken en zijn we eerst vertrokken naar de DA, daar heb ik wat tandpasta, shampoo en vitaminen gekocht. Vervolgens wilde ik naar buiten lopen maar bleek het opeens heel hard te regenen, toch besloot ik om naar de auto te lopen waardoor ik dus bijna op mijn gezicht ging maar gelukkig niet xD Daarna zijn we doorgereden naar de ah om wat fruit te gaan halen en een lekker geurtje voor op mijn kamer :) Als laatste ben ik even naar America Today gereden om daar een rond te snuffel en eindelijk is er een topje aan mijn handen blijven plakken, dus ik heb er een nieuw topje bij :D Vervolgens ben ik weer lekker terug naar huis gereden en hebben we ons een eitje gegeten.

Vanavond gaan we eten bij de KFC en daarna rijden we door naar de bioscoop want ik ga naar The Hobbit♡♡♡♡ ik heb er zoveel zin in, alleen jammer dat het alweer het allerlaatste deel is :( Nouuuuu het was een geweldige film, ik wil hem echt nog een keer zien!! Zoooooo jammer dat het het allerlaatste deel is, maar daarom is het ook zo'n geweldige film :D Maar het is nu al laat dus ik ga lekker slapen, morgen is er weer een nieuwe dag :)



Slaap Lekker en tot morgen ;) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 10467

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: