Tweeënzestigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Tweeënzestigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Tweeënzestigste dag.

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

23 December 2014 | Curaçao, Willemstad

Heeeee heeee heeey :)

Deze nacht heb ik weer eens heerlijk kunnen slapen! Lekker op tijd naar bed gegaan wat dus ongeveer 12u was geworden xD Deze nacht ben ik geen enkele keer wakker geworden dus dat is altijd fijn :) Vanmorgen werd ik wel weer zoals gewoonlijk rond half 8, 8u wakker, meestal blijf ik dan nog heel even liggen en dan sta ik op om me te verzorgen en alles.

Vanmorgen heeft het gewoon de hele tijd geregend en niet de regen die we in Nederland kennen maar echt enorme stortbuien. Dus ben ik maar mijn kamer een beetje gaan fatsoeneren en wat dingetjes in het huisje gedaan totdat het droog was buiten en toen ben ik gelijk naar de winkel vertrokken aangezien we geen eten meer hadden thuis. Ik ben even naar de ah gereden en naar de Spar, daar heb ik ook wat soep meegenomen voor in de morgen lekker te drinken. Aangezien het de hele dag door is blijven regenen was het best wel koud buiten dus ik heb vandaag voor het eerst een hele dag met een lange spijkerbroek rondgelopen en nu komt het grappige van het verhaal, het was nog steeds 25 graden buiten, dus ik ben benieuwd wat dat gaat geven als ik weer terug naar huis kom. Omdat ik het al koud vindt 25 graden xD Gisteravond hebben we ook nog met z'n alle oftewel Loes, Jelle, Roy en ik het spel MensErgerJeNiet gedaan en het was echt enorm gezellig en ik heb ook nog eens voor het eerst in mijn leven het spel gewonnen :D Vanmiddag heb ik nog even lekker kunnen bijkletsen met wat vrienden, dat is ook altijd weer fijn :D

Vanavond heb ik weer gezellig kunnen skypen met mam en heb ik gelijk Sprintertje gezien en Mazzeltje, aaahhhhhhwwww wat mis ik ze toch!♡♡ Het was in ieder geval weer even héél fijn om ze te zien en dat alles goed met ze gaat. Met mam was het ook even geweldig gezellig, wat ben ik blij wanneer je hier bent, mam!♡♡ Vanavond heb ik boontjes gegeten met saté want daar had ik wel zin in en inderdaad het was ook héél lekker! Nu ben ik ondertussen net terug van de bioscoop, we zijn naar de film Night at the museum 3 geweest en het was zeker een hele leuke en goede film! Alleen toen de film afgelopen was moesten we een stukje lopen naar de auto en halverwege kwam opeens een bedelaar achter ons aan en die bleef maar achter ons en naast ons lopen, dus dat was wel even eng! Maar ik ben gelijk in de auto gaan zitten en heb de deur op slot gedaan aangezien hij bij de autodeur bleef staan. Maar we zijn veilig en wel thuis aangekomen. Dalijk ga ik me nog lekker douchen en dan is het wer tijd om naar dromenland te gaan :D



Tot morgen en Welterusten! ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 10459

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: