vierenzestigste dag oftewel eerste kerstdag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu vierenzestigste dag oftewel eerste kerstdag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

vierenzestigste dag oftewel eerste kerstdag

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

25 December 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon bon Bon :)



Vannacht heb ik heel raar geslapen eigenlijk, ik was best wel laat gaan slapen maar werd rond half 3, 3u weer wakker en toen heb ik zeker een uur wakker gelegen en daarna ben ik weer in slaap gevallen tot half 8 en toen ben ik maar lekker uit mijn bed gekomen en heb ik me even lekker onder de douche gedoucht :)

Tegen de middag zijn we met de auto vertrokken richting het fort in Punda. Daar heb ik eens even lekker kunnen rondneuzen, ook wilde ik nog langs een ruïne die ik ergens had gezien en dit bleek nog een van de oudst bestaande restant in de geschiedenis van Curaçao en het was een waterput dus dat was wel mooi om te zien. Vervolgens zijn we nog naar enkele andere forten gereden en daarna zijn we lekker naar Willemstad gereden om even op een terrasje te gaan zitten om iets te eten. Maar al snel begon het te regenen dus na het eten zijn we gelijk naar de auto gelopen en ben ik nog even lang de zee gereden en nog even lekker iets gewandeld. Even mij lange stelten laten strekken xD

Vanavond hebben we lekker thuis gekookt aangezien ik even genoeg had van het uiteten want ook dit gaat je op een gegeven moment vervelen. Voor de rest was er niet zo heel veel te doen aangezien alle winkels en alles gesloten waren. Dus heb ik thuis lekker een filmpje gekeken en nog even lekker bijgekletst met Loes. Daarna ben ik lekker naar mijn bed gevlogen zodat ik naar dromenland kon gaan :)



Prettige kerstdagen allemaal! ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 10475

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: