Zevenenzestigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Zevenenzestigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Zevenenzestigste dag.

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

28 December 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon Tardi :)

Vannacht heb ik lekker geslapen. Lekker op tijd naar bed gegaan om de schade van afgelopen dagen in te halen xD Geen enkele keer wakker geworden in de nacht. Vanmorgen werd ik gewekt door een hard schreeuwende vogel dus toen zat ik weer lekker om half 8 rechtop in bed. Dus toen ben ik maar naar de bank verhuisd en heb ik iets gegeten en vervolgens ben ik me lekker gaan verzorgen.

Tegen de middag zijn we richting stad vertrokken want ik wilde nog lekker op een terrasje gaan zitten en Roy moest nog iets in de stad kijken voordat hij naar huis gaat. Nadat ik mijn buikje weer rond had gegeten zijn we lekker gaan wandelen door de stad todat het begon te regenen en toen zijn we terug naar de auto gelopen. Met de auto heb ik ook nog even lekker rondgereden todat het eindelijk weer droog was. Toen het weer droog was heb ik de auto aan de kant gezet en zijn we nog even lekker naar de zee gaan wandelen. Even lekker uitwaaien aan het water :D Bij thuiskomst is roy begonnen met z'n koffer te pakken en nog wat laatste dingetjes afhandelen. Vanmiddag heb ik gezellig met Laura kunnen skypen want er moet ook even bijgekletst worden! Het was echt geweldig om haar weer eens te zien en het was een heel geslaagd gesprek :D Gelijk erna heb ik nog even met mam bijgekletst wat ook altijd heerlijk is!

Vanavond ga ik uiteten bij het restaurantje waar Loes werkt, dat leek me namelijk ook wel eens heel gezellig. Daar hebben we een soort plaat met allemaal verschillende soorten stukjes vlees, zoals gamba's, spare ribs, etc. .. Dit heeft me héél goed gesmaakt alleen vulde het beter dan verwacht en ik heb ook nog Gerard Joling gezien xD niet dat ik daar trost op moet zijn, maargoed :P Bij thuiskomst ben ik me nog even lekker gaan douchen en toen was het alweer langzaam tijd om naar bedje te vertrekken :)



Tot snel allemaal!! ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 10463

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: