Tweeëntwintigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Tweeëntwintigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Tweeëntwintigste dag.

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

13 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon Tardi oftewel Goedemiddag :D

Vannacht heb ik weer super geslapen, ik val altijd redelijk snel in slaap en dan slaap ik meestal in een keer door tot half 6 of eerder. Ik heb wel vaker nog dat ik we lees wakker word, maar dat komt niet door mijn huisgenoten. Vanmorgen werd ik iets eerder wakker namelijk rond 4u, toen ben ik weer in slaap gevallen tot half 6. Dan is het weer langzaam tijd om mezelf te verzorgen en alles klaar te maken voor een volgend dagje op stage.

Vanmorgen begon het rustig op stage. Het kantoortje waar wij normaal zitten was nu bezet dus zijn we maar gewoon in de lerarenkamer gaan zitten. Tot opeens een Juffrouw naar ons toe kwam met de vraag of wij het AVI-lezen konden afmaken van haar groep. ... Blijkbaar was dus die andere stagiaire maar tot de helft gekomen en had het daarna niet meer afgemaakt, dus toen hebben wij dat maar even helemaal afgemaakt en ook gelijk alles in orde gemaakt van de rest zodat we nu zeker weten dat we officieel klaar zijn met AVI- lezen.... Vandaag zijn we gaan AVI- lezen in de bieb want nergens anders was plaats. In de pauze was het op een gegeven moment wel heftig, want er wilde een Juffrouw de lerarenkamer binnenkomen maar een leerling wilde ook naar binnen maar dat mocht hij niet dus de juf zei tegen hem ga maar daar hier staan ( volgens mij had die leerling straf en wilde de juffrouw zijn ouders bellen) vervolgens begon die leerling te huilen en te schreeuwen en wilde per se naar binnen. Dus wat deed de juf die wilde hem van de deur wegtrekken maar dat lukte niet vervolgens kwam de directrice en duwde de leerling bij de deur weg maar nog geen seconde later stond hij binnen... Dus de directrice pakt hem bij zijn arm om hem weer naar buiten te trekken maar dat lukte niet dus vervolgens pakt ze hem bij het T-shirt en met veel moeite kreeg ze hem eindelijk naar buiten getrokken. Ook was ze aan het schreeuwen naar de leerling in het Papiaments, maar dat was ook wel nodig want die leerling luisterde totaal niet.... Als oplossing hebben ze voor een poosje de deur gesloten de lerarenkamer........ Dus dat was wel even heftig! Voor de rest heb ik een leuke dag gehad op stage, ook nog even kunnen werken aan de beroepsprestatie. Ook nog goed de collega's kunnen helpen en toen was ons dagje op stage weer voorbij :)



Thuis aangekomen heb ik me eerst iets gegeten, aangezien ik bijna altijd honger heb na stage. Vanmiddag heb ik ook even een research gedaan naar een sportschool waar ik morgenmiddag eens even ga binnenhopsen. Sporten is nooit verkeerd en lekker gezond ook nog eens :D Daar word ik alleen maar blij van :):) Het weekend ga ik ook eens langs bij een andere manege, want de manege waar ik eerder langs ben geweest die organiseerd alleen maar buitenritten in stap en dat vind ik persoonlijk niet zo spannend. Dan ga ik maar op zoek naar een andere manege ;) Vanmiddag ben ik ook nog even naar de DA geweest om mijn geliefde vitamine C te halen♡♡



Vanavond hadden we enorme zin in frieten dus hebben we besloten om naar het frietenhuis te gaan op de carcasbaai en daar heb ik een friet speciaal en een frikadel speciaal gegeten, iets wat ik een hele lang tijd heb moeten missen en het smaakte zoals gewoon verrukkelijk!♡ Dus ik weet waar ik ga uit eten op mijn verjaardag, muhahahaha :D Meteen toen we terug kwamen ben ik me lekker gaan douchen, dus ik voel me nu weer helemaal fris en fruitig. In dat geval ga ik langzaam afsluiten, morgen weer een nieuwe dag!



Tot morgen en Welterusten allemaal! °♡♡♡♡♡°

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 10457

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: