Achtentwintigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Achtentwintigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Achtentwintigste dag.

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

19 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Goedenavond allemaaaalll :D



Vannacht was het weer een succesvolle nacht, dit keer werd ik om half 3 's nachts wakker omdat mijn ventilator weer eens uit was, wat bleek was de stroom weer uitgevallen en dit keer in het hele huis. Dus iedereen weer geprobeerd om de stroom aan te krijgen wat ze op een gegeven moment ook gelukt was. Maar op de een of andere manier had ik nog steeds geen stroom op mijn kamer dus ook geen ventilator en dus ook geen slaap, want het was echt veel te warm deze nacht... Dus vanaf half 3 heb ik wakker gelegen en om 6u ben ik opgestaan om me te verzorgen en klaar te maken voor stage.

Op stage aangekomen wilden we eigenlijk meteen beginnen met de extra oefeningen voor de leerlingen in mijn klas. Maar we moesten eerst even helpen in de bibliotheek. Eenmaal terug van de bieb kregen we te horen dat we moesten helpen met het maken van de rapporten want die moeten volgende week dinsdag of donderdag al af zijn. Dus wat hebbende vandaag gedaan, 2 plastic blaadjes in klappers stoppen, een papier in de kaft van de klapper schuiven en in de rug van de klapper ook een klein reepje papier schuiven, wat ook nog niet eens zo makkelijk gaat, omdat dat steeds dubbel vouwt of er in ieder geval niet in wil. Dit was de taak van vandaag en dat zal waarschijnlijk ook de taak van ons zijn de komende dagen. Vandaag hebben we de rapport klappers van de groepen 1a, 1b, 2a en 2b afgekregen en de rest van de dagen moeten we nog de rapport klappers van de groepen 3a, 3b, 4a, 4b, 5a, 5b, 6a, 6b, 7a, 7b, 8a en 8b nog doen. Oftewel voorlopig hebben we genoeg te doen op stage xD

De rest van de middag hebben we een beetje rustig aan gedaan omdat ik nogal kapot was van de nacht. We zijn nog even langs een paar winkels geweest en nog wat rondgereden en foto's gemaakt van de buurt. Vanavond gaan we kip eten met aardappel kroketjes en nog wat groenten. Maar het kip is niet echt in de smaak gevallen dus dat eet ik nu nooit meer xD



Maar vanavond ga ik naar The Lord Of The Rings kijken en nu even lekker douchen en dan ben ik weer klaar voor een verrassend nieuw dagje op stage :D



Welterusten en tot morgen allemaal! °♡♡•♡♡°

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 10521

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: