Zesenzestigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Zesenzestigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Zesenzestigste dag.

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

27 December 2014 | Curaçao, Willemstad

Hallo allemaal :)

Deze nacht heb ik weer lekker kunnen slapen. Lekker op tijd naar bed gegaan. Wel ben ik een aantal keren wakker geworden aangezien onze huisgenoten thuiskwamen en nog al enorm veel lol hadden xD maar toch heb ik lekker geslapen en zat ik weer om half 8 klaarwakker in bed dus ben ik gelijk maar opgestaan. Eerst nog even lekker op de bank gezeten met een ontbijtje en daarna ben ik me gaan verzorgen en alles :)

Tegen de middag zijn we richting de winkel vertrokken. Aangezien iemand nieuwe schoenen nodig had, maar dit bleek geen succes te zijn want hij heeft geen schoenen kunnen vinden xD Zelf ben ik ook nog even lekker gaan rondneuzen in de winkels maar ik had Niets gevonden wat ik echt nodig heb. Na het winkelen begon ik honger te krijgen dus vond ik het wel een slim idee om een terrasje te gaan zoeken en dat is me gelukt xD. Ik vanmiddag een broodje met kroket gegeten, al heb ik het niet helemaal opgekregen. Het smaakte in ieder geval wel. Nadat ik genoeg had gegeten zijn we nog even lekker wat gaan wandelen zodat ik even lekker mijn beentjes kon strekken. Heerlijk in het zonnetje. Maar ik moet wel zeggen dat het hier nu wat frisser begint te worden in ieder geval s morgens is het wat frisser maar tegen de middag wordt het opnieuw weer warm. Over het algemeen is het wel iets koeler :) Gelijk na de wandeling zijn we doorgereden naar de winkel om wat boodschappen te doen en bij terugkomst thuis hebben we iets te eten gekregen van onze huurbaas en het heet ayaka dus dat ga ik straks eens proeven, het moet in ieder geval lekker zijn zeggen ze :D

Vanavond heb ik weer even lekker met pap kunnen bijkletsen, het was heerlijk om hem weer eens te horen! Na het belletje van pap kwam Roy opeens naar me toe met het nieuws dat hij me graag wilde spreken, dus dat maakte me wel nieuwsgierig. Het bleek dus dat hij een keuze moest maken of hij overmorgen al naar huis ging of pas in januari. (Vanwege zijn gezondheid) Nou ik vond dat hij deze keuze zelf moest maken. Ik wil hem best helpen maar deze keuze moest hij echt zelf maken.. en wat zijn besluit ook zou zijn, ik sta achter zijn keuze. Al snel bleek dat hij de keuze had gemaakt dat hij overmorgen naar huis gaat. Gelijk erna heb ik nog even met mam lekker kunnen skypen en heb ik haar gelijk alles verteld. Nou ga ik het avontuur 4 maanden alleen tegemoet :) Daarna heb ik lekker een kom soep gegeten wat me heerlijk heeft gesmaakt! Na het eten ben ik me lekker gaan douchen en toen ik klaar was heb ik nog even gezellig met Loes gekletst en daarna ben ik naar mijn bedje verhuisd en naar dromenland vertrokken :D

Dus tot morgen allemaal :D ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 10508

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: