Drieëndertigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Drieëndertigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Drieëndertigste dag.

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

24 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Goooodd evening all :D

Op de een of andere manier heb ik vannacht niet goed kunnen slapen, het kwam niet door de huisgenoten want die hebben totaal geen kabaal gemaakt. Maar ik kwam ten eerste gewoon niet in slaap terwijl ik wel moe was. Op het ene moment had ik het te warm en het andere moment had ik het koud. Toen viel ik weer even in slaap en toen werd ik weer wakker en zo is het een beetje de hele nacht doorgegaan. Maargoed hopelijk kan ik dat vannacht weer inhalen :P Vanmorgen werd ik weer rond 6 uur wakker en ben ik me meteen gaan verzorgen en klaar maken voor stage, vervolgens moesten we om kijken hoe we op stage kwamen want onze huisgenoten konden ons niet brengen of ze wilden ons niet brengen omdat ze gisteren op stap waren geweest en daarom was het te vroeg voor hun.

Uiteindelijk hebben we maar besloten om te gaan lopen, ik had van te voren al gebeld dat we iets later zouden zijn aangezien we moesten lopen. We hebben in totaal 40 minuten moeten lopen en kwamen om 07.40u aan op school. Dus zoals ik al zei; we zullen op school komen en dat is ons dan ook gelukt! Op school hebben we even in de klas geholpen en vervolgens ben ik begonnen aan het werken van mijn beroepsprestatie. Halverwege de dag kregen we te horen dat we niet terug naar huis hoefde te lopen maar dat we met onze adjunct directrice mee konden rijden want zij woont blijkbaar een straat achter ons. Wanneer er nog eens iets zou gebeuren met de auto dan zouden we haar kunnen bellen zodat we met haar mee kunnen rijden. Maar ik ga ervan uit dat dat niet meer nodig zal zijn maar als het toch zal gebeuren zal ik haar zeker bellen :)

Nadat ze ons weer thuis had afgezet, zagen we tot onze ververassing dat ze onze auto weer teruggebracht hadden. Dus we hebben de auto weer terug en kunnen weer rijden. Meteen zijn we naar de winkel gegaan aangezien we gisteren geen boodschappen konden doen. Vanmiddag ben ik ook nog even langs topstage gereden om te kijken of mijn post al was aangekomen maar die was er helaas nog niet. Gelijk kreeg ik ook meteen de vraag of ik vrijdag na stage even langs wilde komen, een verassing, SPANNENDDD :D :D Voor de rest heb ik nog wat aan schoolopdrachten gewerkt en toen was het alweer tijd voor een nieuw verslag :) Oh en vanmiddag heb ik een lekkere pizza gegeten, wel een halve een hele krijg ik namelijk niet op xD

Wat we vanavond gaan eten is nóg een verassing aangezien ik het zelf ook nog niet weet xD daarna weer lekker onder de koude douche en dan gaan we eens een poging wagen om te gaan slapen. Morgen weer lekker vroeg eruit en dan weer op naar een nieuw dagje op stage :)



Goooodd night everybody and sleep well •♡♡°♡♡•

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 10479

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: