Drieënvijftigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Drieënvijftigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Drieënvijftigste dag.

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

13 December 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon Tardi :)

Deze nacht heb ik weer goed kunnen slapen. Vanmorgen werd ik wakker gemaakt door 2 lieve vogeltjes van de buren aangezien ze nogal goed waren in het maken van lawaai xD Aangezien het pas 7u was dacht ik van, oh ik blijf nog even lekker liggen maar dat plan werd al heel snel veranderd doordat ik opeens door een mier werd gestoken, Nadat dit gebeurde ben ik meteen uit mijn bed gevlogen en ben ik me lekker gaan verzorgen en weer klaar gaan maken voor een nieuwe dag :)

Rond 10u zijn we vertrokken naar Digicel aangezien mijn telefoon het niet meer doet, ik kan namelijk niet meer bellen en ook niet gebeld worden en dat is niet zo fijn voor als er iets zou gebeuren. Maargoed we waren dus onderweg naar Digicel maar al snel zagen we dat hij niet open was dus moet ik maar weer een ander dagje terug gaan in de hoop dat ze mijn telefoon kunnen maken :D Na dit mislukte ritje had ik opeens enorm veel zin in een ijsje dus zijn we doorgereden naar Willemstad. Daar hebben we even in de winkeltjes rond geneusd en echt héél veel leuke dingen tegengekomen die ik zeker mee naar zou willen nemen, maar daar zal ik helaas nog wel een tijdje mee wachten xD Bij thuiskomst vond ik toch echt dat we iets moesten gaan halen wat eventueel voor iets meer kerstgevoel kon zorgen dan wat we nu hebben dus zijn we langs een aantal winkels gereden en met als resultaat een mini kerstboom, hij ziet er een beetje armzalig uit maar het is ten minste iets en iets is altijd beter als niets xD Nu hebben we dus een mini kerstboompje in ons huisje staan en we hebben kerstballen uit Nederland opgehangen, nu moet het kerstgevoel wel een beetje komen hoop ik anders moet ik het volgend jaar dubbel vieren :D Vandaag is het ook echt weer een enorme warme dag, in ieder geval weer een stuk warmer dan de afgelopen dagen, het was namelijk weer eens rond de 34 graden. Lekker zo met Kerstmis :P

Nou vanavond was het weer eens een aparte avond, lekker gezellig met mam kunnen skypen en ooooohhhhh wat verheug ik me op het moment dat mam eindelijk hier bij me is♡♡ Het was wel even super gezellig met je mama! :D Nou een moeilijk besluit van Roy zijn we toch nog gaan uit eten. Dit heeft me zeker heel goed gesmaakt en nu ben ik weer klaar voor de volgende dag! Maar eerst ga ik me nu eventjes lekker douchen zodat ik lekker fris mijn bed in kan duiken ;)



We zien elkaar in dromenland, Welterusten all♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 10487

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: