Drieënzestigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Drieënzestigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Drieënzestigste dag.

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

24 December 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon bon allemaal!

Vanmorgen werd ik vriendelijk gewekt door de vogeltjes van de huiseigenaar, aangezien ze enorm goed veel kabaal kunnen maken kwam ik niet meer terug in slaap dus ben ik maar opgestaan. Daarna ben ik lekker wat soep gaan maken voor s morgens te drinken en meestal met nog een stukje peperkoek erbij. Darren ben ik me lekker gaan verzorgen. Want vandaag ie het dan kerstavond xD

Tegen de middag zijn we naar Punda vertrokken om lekker wat te gaan eten. Al snel kwamen we erachter dat het mega druk overal was dus dat was iets minder, maar gelukkig heb ik wel nog mijn auto kunnen kwijtspelen :P Vervolgens zijn we lekker naar het terrasje gewandeld en heb ik mini frikadelletjes gegeten met wat frietjes. Dit smaakte heerlijk en de duifjes hebben ook mee mogen genieten van mijn eten xD niet lang erna was ik al uitgezeten en wilde ik weer verder dus hebben we gelijk de rekening gevraagd en toen ben ik met de auto richting de zee vertrokken maar nu naar de zee aan de andere kant van het eiland. Daar is de zee namelijk een heel stuk wilder en dat wilde ik ook wel eens heel graag zien! Nou het is me gelukt want we hebben een weg gevonden om aan de wilde zee te komen en wild was de zee inderdaad wel! Het was echt super mooi want aan deze kant heb je weinig stranden maar alleen kliffen dus dat water klotste daar met een enorm kracht tegenop en dat was echt wel mooi om te zien! Daar heb ik mijn hele middag eigenlijk lekker doorgebracht.

Rond de avond heb ik nog even lekker met mam kunnen skypen en even nog wat dingetjes kunnen bespreken. Nou aangezien het kerstavond is leek het me leuk om ergens te gaan uit eten dus hadden we ons voor de zekerheid maar een aantal restaurants uitgezocht aangezien we nergens gereserveerd hadden, en achteraf gezien was dit misschien wel verstandiger geweest. Uiteindelijk hadden we toch een restaurantje gevonden. Het zag er echt super gezellig en leuk uit want we zaten dus lekker I het zand aan de zee dus dat was echt wel heel mooi! Alleen smaakte het eten niet zo goed, dat was wel een beetje jammer, maargoed dan weten we dat voor de volgende keer xD Na het eten zijn we weer lekker terug naar huis gereden aangezien het ook al iets later was. Bij thuiskomst heb ik nog even bijgekletst met Loes en daarna ben ik lekker naar bedje toe gegaan :)

Maar ik wil even tegen iedereen zeggen, Prettige kerstdagen en laat al het eten lekker smaken! :DD



Groetjes vanuit Curaçao ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 10497

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: