aankomst curaçao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu aankomst curaçao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

aankomst curaçao

Door: kristel

Blijf op de hoogte en volg Kristel

23 Oktober 2014 | Curaçao, Willemstad

Vanmorgen werd ik wakker om 02.40u en moest ik me klaar gaan maken voor vertrek. Samen met mijn ouders en broer zijn we naar schiphol vertrokken waar mijn vliegtuig om 09.50 u vertrok. Eenmaal aangekomen op schiphol zijn we wat gaan rondlopen en hebben we samen nog iets gedronken. Toen brak het punt van vertrek aan, afscheid nemen wat niet gemakkelijk maar het is gelukt. Vervolgens zijn we gewoon lekker Door de douane kunnen lopen zonder enige problemen. Ook had ons vliegtuig vertraging, we konden namelijk pas 10.10u het vliegtuig in. Na een tijdje wachten vertrok ons vliegtuig dan eindelijk. Het was een leuke vlucht maar het duurde toch wel lang, in totaal hebben we 9,5u in het vliegtuig gezeten, maar we hebben wel veel maaltijden gekregen in het vliegtuig