Twintigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Twintigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Twintigste dag.

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

11 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Goedenavond People :)

Hier ben ik weer met een nieuw verslagje over mijn dag. De nacht is in ieder geval weer uitstekend verlopen, ik heb heerlijk kunnen slapen ben ook niet vaak wakker geworden deze nacht. Onze huisgenoten heb ik ook niet gehoord dus beter kan het bijna niet. Vanmorgen werd ik zoals gewoonlijk wel weer rond kwart voor 6 wakker en dan blijf ik meestal liggen tot 6u en dan ga ik opstaan om me te verzorgen en om mijn ontbijtje te maken, vervolgens ga ik alles klaar maken voor een nieuwe stagedag.



Toen we op stage aankwamen hebben we meteen kennis gemaakt met een nieuwe mevrouw die in 'ons kantoortje' ging zitten, Grrrrrr. ...... ons kantoortje is ingepikt wat niet eens van ons was maargoed xD We kregen wel direct te horen dat we in het kantoortje van de directrice mochten werken, oeeehhhh ik voelde me vereerd :D Nou vervolgens hebben we ons in het kantoortje van de directrice gesetteld en alles klaar gemaakt voor het laatste dagje AVI-lezen. Dat is inderdaad vandaag af gekomen dus we zijn nu officieel klaar met het AVI-lezen, YeaH :) Onze nieuwe opdracht was dat we naar de beste lezers van de groepen 5a, 5b, 6a, 6b, 7a, 7b, 8a en 8b moesten luisteren en beoordelen welke 2 leerlingen het beste waren. Deze 2 leerlingen meedoen aan de leeswedstrijd die volgende week begint. Ook alles leraren en leraressen doen mee dus ze hebben ons ook gevraagd en ik mag gaan voorlezen voor de groep 1a en 1b, wat voor mij wel nieuw klonk was dat ze zelfs ouders hebben gevraagd om mee te doen met de leeswedstrijd dus dat is wel iets wat ik in Nederland nog niet heb meegemaakt. Voor de rest denk ik ook wel dat de ouders veel meer betrokken worden bij de school, iets wat in Nederland minder is in ieder geval. Of op een manier dan hier in Curaçao. Ja en voor je het weet is de stage alweer klaar voor vandaag.



Thuis aangekomen heb ik even de mieren bewonderd die op het keukenblad liepen, iemand had namelijk een keteltje met rijst laten staan op het aanrecht waar dus nu honderden mieren aan zitten te smullen, hmmm lekker voor als je moet koken xD Maar eigenlijk is dat al niet meer shockerend, ik ben er ondertussen al aan gewend geraakt. Maargoed vanmiddag zijn we ook nog even naar Willemstad gereden om een terrasje te pikken. Hier heb ik weer een heerlijke Lemon Smoothy gehad die me niet zo goed gevallen was, we hebben ook nog even wat langs de winkeltjes gelopen en vervolgens zijn we in een keer doorgereden naar de winkel om nog wat drinken te halen en ons avondeten.



Vanavond heb ik een hamburger, een frikadel en boontjes gegeten. Dit is gewoon iets wat altijd smaakt om eerlijk te zijn. Vanavond ga ik ook nog wat zilveruitjes eten, die zijn altijd lekker fris vooral in dit warme weer. Al moet ik toegeven dat het vandaag iets koeler was, nog steeds was het 32 graden maar er stond iets meer wind vandaag waardoor het frisser was, Gelukkig maar :D Gisteren was ik ook nog vergeten te vertellen dat we 2 nieuwe huisgenoten erbij hebben, 2 jongens. Ze zouden normaal gezien tot maart blijven zeiden ze gisteren. Het was in ieder geval de bedoeling dat ze hier kwamen werken maar ze hadden alleen nog geen werk gevonden en na vandaag blijkt dus dat ze geen werk kunnen vinden dus blijven ze maar 1 maand hier en dan gaan ze weer terug naar huis.... dat was blijkbaar ook geen succes O.o Best wel heftig eigenlijk.... En over heftig gesproken gisteravond toen ik ging douchen kropen er gewoon 3 maden op de muur van de douche, dus ik wist niet hoe snel ik uit die douche moest komen, zoooooo vies gewoon, echt niet normaal gewoon!!!!!



Maar het einde is weer in zicht, ik ga me namelijk lekker douchen in de andere badkamer, ik wil niet weer wat maden tegenkomen! Daarna is het tijd voor wat muziek en dan is het tijd voor dromenland want morgen moet ik weer lekker vroeg uit de veren :D



Tot morgen allemaal en Slaap lekker!!!♡♡♧♡♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 10502

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: