Zesentwintigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Zesentwintigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Zesentwintigste dag.

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

17 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Goedenavond People :)

Bij verloop alles nog prima. Vannacht heb ik weer heerlijk geslapen, ook vannacht was het niet te warm want ik heb weer met het lakentje geslapen en meestal zet ik de ventilator een standje lager dus misschien zijn dit toch al wat kenmerken dat ik langzamerhand een beetje begin te wennen aan het warme Curaçaose weer ;) Vanmorgen werd ik precies om 6u wakker dus hoef ik lekker geen wekker te zetten. Zodra ik wakker word sta ik meteen op om me te gaan verzorgen en mijn ontbijt klaar te maken. Het enige wat ik dan nog moet doen zijn mijn spullen inpakken voor stage en dan ben ik klaar voor vertrek :)

Op school aangekomen heb ik even in de lerarenkamer kamer gezeten todat de bel ging dat de kinderen naar de klas moeten. Vervolgens zijn we naar de bibliotheek gelopen om daar ons extra oefen werkboekje in orde te maken. Daar hebben we vandaag de hele dag op school aan gewerkt in totaal heb ik nu 7 werkboekjes gemaakt met 32 werkbladen, dus ik denk dat ik voorlopig wel aan de slag kan met de leerlingen. We hebben alles namelijk zelf op moeten zoeken en uit moeten printen. Ik heb er ook kleurplaten in verwerkt zodat wanneer de kinderen goed hun best hebben gedaan een kleurplaat kunnen kleuren. Anders is het ook maar zo eentonig voor de kinderen. Voor de rest was het een rustig dagje op stage, veel leraren waren nog moe van het weekend dus het was lekker rustig.

Thuis aangekomen hebben we ons middagmaal klaar gemaakt dat bestond uit 3 kipnuggets (zelf gemaakt niet van de McDonald's) en een loempia. Vanmiddag heb ik ook nog aan schoolopdrachten gewerkt en ja zodra je daar aan begint is het heel snel 4u. Toen zijn we naar de winkel gereden om soms avondeten uit te zoeken en eigenlijk wilde ik ook nog naar een winkeltje om een armbandje te halen maar omdat het zo druk was op de weg, had ik maar besloten dat is morgen wel ga xD. Vanmiddag was het ook niet al te warm het was 34 graden met een klein beetje wind dus het was wel redelijk uit te houden. Vanavond heb ik weer 4 zelfgemaakte kipnuggets gegeten met boontjes en daarbij een slaatje met geraspte wortel en zilveruitjes. Ten slotte heb ik ook nog een lekker ijsje gegeten. Alles smaakt hier lekker moet ik zeggen :P

Dadelijk ga ik me weer lekker douchen, nog even wat muziek luisteren en dan ga ik weer lekker naar dromenland. Morgen weer om 6u uit de veren en dan ben ik weer klaar voor nieuwe stagedag :D



Tot morgen en Sleep Well all of you!! •♡♡°♡♡•

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 10493

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: