Dertigste Dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Dertigste Dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Dertigste Dag.

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

21 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Goedenavond lezers en lezeressen :)

Vanmorgen werd ik weer rond 6u wakker na een heerlijke nacht te hebben gehad, volgens mij had het wel geregend maar gelukkig is het stroom niet uitgevallen dus hebben we de nacht lekker door kunnen slapen. Vannacht heb ik ook weer met de dekentjes geslapen want op de een of andere manier slaap dat wel beter :) Gisteravond heb ik mijn portie groenten ook weer naar binnen gewerkt dus dat is ook weer in orde aangezien ik er echt behoefte aan had :D Eenmaal klaar met verzorgen en inpakken van de spulletjes voor stage was het weer tijd om te vertrekken naar stage ;)

Op stage aangekomen zij we meteen om half 8 begonnen met het afmaken van de rapport klappers. Die zijn vandaag ook allemaal afgekomen, dus daar hoeven we verder niets meer aan te doen. Vandaag kwamen ook de cadeautjes aan op stage voor sinterklaas. De groepen 1 tot en met 4 krijgen namelijk allemaal een cadeautje en een zak snoep met sinterklaas en de groepen 5 tot en met 8 gaan naar een theatervoorstelling en krijgen daar ook een zak snoep. Vandaag hebben we ook te horen gekregen dat sinterklaas nog langs komt bij ons op school :) Ik vind wel dat hier in Curaçao veel meer wordt gevierd en gefeest dan bij ons in Nederland, hier besteden ze veel meer aandacht aan de feestdagen, ze doen er meer moeite voor vind ik. Vandaag heb ik ook de visie en missie van onze school gevonden. Dit zal ik even in mijn verslag verwerken :P

Het St. Franciscus College is een katholieke school. Het leefklimaat op onze school is gebaseerd op christelijke waarden en normen met het evangelie als inspiratiebron.

Missie en Visie. Het St. Franciscus College biedt adoptief onderwijs waarin doorlopend rekening gehouden wordt met de drie behoeften van leerlingen namelijk: • De behoefte aan relatie. • De behoefte aan competentie. • De behoefte aan autonomie.

Kind centraal. In ons Rooms- Katholiek onderwijs staat het kind centraal. Onze focus is op integrale ontwikkeling en het welzijn van onze kinderen zodat zij hun doelen kunnen realiseren. Zo kunnen zij volwaardig bijdragen aan een zonnige toekomst van onze samenleving.

Zo denk onze school in Curaçao er dus over :D

Vanmiddag zijn we nog even langs wat winkels gegaan en ook zijn we langs de sportschool geweest om het toch langzaam vast te leggen voor de maand december, zodat ik me eens flink kan uitleven xD Voor de set was het een wisselvallige dag maar toch enorm benauwd weer... Het lijkt wel steeds warmer te worden met de dag xD Dus voor het weekend heb ik besloten dat ik naar de stranden van Westpoint ga om daar eens een fris duikje te nemen en eens even goed af te koelen van de hitte :)

Vanavond ga ik lekker wat Vermicelli soep eten want ze hadden het eindelijk weer in de winkel en ik heb er echt zin in. Misschien dat ik erna nog wat chipjes ga eten maar dat zie ik strakjes wel :) Vanavond ook nog even lekker douchen voordat ik mijn bedje induik en dan begint het weekend weer, ofja eigenlijk is het al begonnen :P

Maargoed. ... Dit was het weer voor vandaag. Morgen weer een nieuwe dag dus dat betekend nieuwe avonturen, verhalen en foto's :D

Oh en even voor iedereen, ik kan helaas geen foto's meer erbij plaatsen want ik heb het fotolimiet al bereikt. Maar ik zet mijn verslagen ook op reislogger onder de naam kristel291194 en daar kan ik wel nog gewoon foto's bij de verslagen plaatsen dus als jullie het leuk vinden kunnen jullie daar met me meekijken via de foto's ! Tot snel ;)



Tot morgen allemaal en Welterusten! •♡♡°♡♡•

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 10521

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: