Drieënveertigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Drieënveertigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Drieënveertigste dag.

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

04 December 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon Nochi allemaaaalll :)

Deze nacht heb ik een beetje te goed geslapen xD ik ben wel wer een aantal keren wakker geworden maar blijkbaar val ik steeds weer terug in slaap en dat is gebleken want ik werd iets voor 5 wakker en toen ben ik blijkbaar weer in slaap gevallen tot half 7, ooeeeppss xD Eigenlijk was er niets aan de hand want we waren nog steeds ruim op tijd aangekomen op stage. Aangezien ik me direct ben gaan verzorgen en klaar maken voor school :)

Vandaag op stage was het niet echt een speciaal dagje, ik heb gewoon de standaard dingetjes gedaan zoals de leerlingen ondersteunen en hun werkjes nakijken. Voor de rest heb ik nog aan een opdracht van mijn juf gewerkt, ze had namelijk gevraagd of we een filmpje voor haar wilde maken en daar zijn we dus ook een behoorlijke tijd mee bezig geweest. Voor de rest heb ik nog gaatjes gemaakt en lintjes geknipt voor de leerlingen want ze moesten een tekening maken voor sinterklaas omdat hij morgen komt. Daar zijn de leerlingen dus bijna de hele dag mee bezig geweest... Nadat de schoolbel ging en alle leerlingen naar huis waren heb ik nog de cadeautjes moeten inpakken voor de leerlingen van mijn klas en de cadeautjes heb ik in een jute zak moeten proppen zodat we de leerlingen morgen blij kunnen maken met cadeautjes, dan zullen ze vast wel héél blij mee zijn als ik zie hoe de kinderen al reageren als er sinterklaas muziek wordt opgezet :) Dus dat was wel een heel succes vandaag op stage! Rond half 2 waren we klaar en konden we naar huis :D

Thuis aangekomen ben ik meteen begonnen met eten te koken, dit bestond vandaag uit knakworstjes en spek&ei dus dat was weer een stevige middagmaaltijd :) Na het eten ben ik me meteen gaan omkleden en mijn spullen gaan pakken om naar de sportschool te vertrekken. Vandaag heb ik 20 minuten op de loopbaan gerend daarna ben ik even gaan fietsen toen nog eens gaat traplopen ofzoiets en ten slotte ben ik nog eens gaan rennen maar dan een helling op dus dat was wel iets zwaarder :) Na het sporten ben ik me lekker gaan douchen onder de warme douche wat echt super lekker is gewoon! Dat is ook echt wel iets wat ik mis, warm water xD Nadat we klaar waren met sporten zijn we gelijk doorgereden naar de winkel om onze boodschappen te gaan doen en vanuit de winkel zijn we weer terug naar huis gereden. Thuis heb ik weer even lekker bij kunnen kletsten met mam♡♡ nadat we uit gekletst waren ben ik me gaan verzorgen en zijn we vertrokken naar een Italiaans restaurant, daar heb ik een knoflookbrood gegeten en erna nog een pizza met ham, tomaat en champignons en tot mijn allergrootste verassing helemaal opgekregen :) Dus de eindconclusie is alle calorieën wat ik er vandaag afgesport heb zijn er nu weer bijgekomen en waarschijnlijk nog wel wat maar dan dat :)

Bij deze pap en mam denk ik wel dat jullie gelijk gaan krijgen... ik zal zeker wel iets bijkomen in de periode die ik hier in Curaçao zal zitten :) maargoed het is weer langzaam tijd dat ik ga eindigen met het verslag... Morgen staat er een drukke dag op me te wachten en daar moet ik toch wel fit voor zijn xD



Tot morgen en Slaap Lekker!!!•♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡•

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 10514

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: