Tweeënvijftigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Tweeënvijftigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Tweeënvijftigste dag.

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

13 December 2014 | Curaçao, Willemstad

Goedenavond :D

Vannacht heb ik super geslapen, wel wat later dan normaal maar het werkte want ik ben als een blok in slaap gevallen en werd pas rond 8u wakker dus deze nacht heb ik alle slaap ingehaald die ik deze week tekort ben gekomen xD Nadat ik wakker werd ben ik me eerst lekker gaan verzorgen en heb ik nog even met Loes gekletst. Toen ik uitgekletst was heb ik nog een ontbijtje gemaakt en ben ik me gaan omkleden.

Nog voor de middag zijn we richting Westpoint vertrokken. Vandaag wilde ik eens naar de kliffen gaan aan de overkant van het eiland... Nou deze waren moeilijker te bereiken dan ik had verwacht, laten we het zo maar even omschrijven xD we hadden al een aantal wegen geprobeerd maar ze liepen allemaal dood of kwamen in ieder geval niet uit waar ik uit wilde komen, uiteindelijk hadden we een weg gevonden. Deze liep op een gegeven moment over in een veldpaadje, maar dat zag er nog allemaal gangbaar uit. Tot op een gegeven moment we naar rechts moesten en toen begon het paadje pas echt een avontuur te worden, aangezien we al snel oog en oog kwamen te staan met enorm veel hagedissen en leguanen die enorm snel konden rennen, dat is iets waar ik me zeker over verbaasde xD Maar zoals ik al vertelde nu begon het avontuur pas echt want al snel kregen we te maken met enorme modderplassen waar we doorheen moesten rijden, gelukkig bleek dit geen probleem te zijn voor de auto maar vervolgens kregen we te maken met een groter probleem namelijk dat de weg enorme gaten had, die door het water zijn ontstaan dus raakte ongeveer de hele auto de grond. Nadat dit gebeurde besloten we maar om terug naar de weg te rijden en inderdaad dit was een slim idee want al snel kwamen we erachter dat de achterbumper helemaal loshing xD Snel besloten we maar om terug te rijden maar daarvoor moesten we nog door 3 obstakels en dat waren 3 nogal diepe modderpoelen. De eerste verliep gelukkig soepel aangezien die niet zo héél diep was maar de 2 de daarentegen verliep niet zoals gepland... Er kwam namelijk water via de pedalen naar binnen waardoor mijn voet helemaal onder de modder zat en onze auto dus ook helemaal xD Nadat we met pijn en moeite eindelijk het eind hadden bereikt hebben we onze weg vervolgt naar huis. Halverwege zijn we maar snel gestopt om onze auto te laten wassen. We kwamen terecht bij een groot landhuis waar blijkbaar allemaal mensen zaten die vroeger problemen hebben gehad zoals gokverslaafde, drankverslaafde etc... Zij hebben uiteindelijk onze auto helemaal gepoetst en zich ook nog eens flink geamuseerd met de teksten die er op onze auto staan :P Op een gegeven moment werd ik aangesproken of we in God geloofde en al die dingen waarop mijn antwoord nogal duidelijk was; ik geloof niet dat iemand van daarboven mijn problemen zal oplossen, dat zal ik toch echt zelf moeten doen! Hij zei dat hij respect voor me had dat ik er zo eerlijk in was, na dit gesprek zijn we maar snel gaan afrekenen zodat we onze reis weer verder konden vervolgen :)

Na een tijdje gereden te hebben kwamen we eindelijk thuis aan en heb ik even lekker wat gedronken en wat gegeten en vervolgens zijn we weer verder gegaan, naar de winkel om precies te zijn xD Na het winkelen ben ik nog even doorgereden naar de kapper om een afspraak te maken voor een knipbeurt zodat alles weer up to date is wanneer het kerst is ;) Als laatste zijn we nog doorgereden naar een auto winkel om daar schroefjes te halen om de bumper goed mee vast te maken en die hebben we gevonden en de bumper zit alweer vast, oftewel alle sporen zijn gewist ietwat is wel goed in ben xD

Bij thuiskomst hadden we behoorlijk wat honger dus hebben we besloten om een pizza te bestellen, deze werd lekker thuis bezorgd dus we hebben maar een half uurtje gewacht en toen kwam mijn welbeloonde pizza aan, deze heb ik ook helemaal opgegeten want uiteraard smaakte het uitstekend! Na de pizza heb ik me nog tegoed gedaan aan een nectarine en ook deze smaakte héél goed. Het is wel een feit dat fruit altijd goed smaakt dus vandaar :) Nu is het wer tijd om me te gaan douchen zodat ik erna lekker naar dromenland kan gaan na dit avontuur ;)



Dussss bij deze Welterusten en ik zie jullie morgen weer♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 10490

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: