Eenenvijftigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Eenenvijftigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Eenenvijftigste dag.

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

12 December 2014 | Curaçao, Willemstad

Heeeeeee :)

Deze nacht heb ik wel weer goed geslapen dus het gaat een beetje op en neer xD maar aangezien het morgen ook nog lekker weekend is kan ik ietsjes langer dan normaal blijven liggen. Waarschijnlijk zal het wel half 8, 8u worden. Maargoed vanmorgen werd ik gewoon weer zoals standaard rond 6u wakker en ben ik me gelijk gaan verzorgen en omkleden. Ten slotte mijn spulletjes nog gepakt en toen zijn we naar stage vertrokken.

Op stage aangekomen ben ik gelijk doorgelopen naar buiten want daar ga ik dan altijd zitten todat de bel gaat en de lessen beginnen. Toen de bel eenmaal was gegaan ben ik gelijk rekentoetsen gaan nakijken en nog een enkele taaltoets en zoals verwacht nam het Veel tijd in beslag. Na dit werkje heb ik nog schriftjes door middel moeten snijden en toen was het alweer tijd voor pauze. Het verbaasd me nog steeds Hoe die leerlingen zo hard kunnen schreeuwen en zich zo moe kunnen maken tijdens de pauze met zo'n warm weer xD maargoed na de pauze voelde ik me opeens heel slecht en dit bleef aanhouden dus heb ik uiteindelijk maar gevraagd of ik naar huis mocht en dat mocht. Gelijk ben ik naar huis gereden en thuis heb ik gelijk een pan vol gegooigegooid met mix groeten, want wanneer ik me niet goed voel hier in Curaçao moet ik groenten eten en dat heb ik dan ook gedaan xD Nadat ik wat groeten had gegeten voelde ik me al meteen een stuk beter. Na nog even wat gerust te hebben ben ik naar de manege vertrokken want het is vrijdag en dan ga ik paardrijden :D Vandaag heb ik op Dutchie mogen rijden, opzich een heel leuk paard maar is alleen echt niet meer dan ook gewoon iet vooruit te branden dus de eindconclusie was dat ik me enorm in het zweet heb moeten werken xD nadat ik weer had uitgestapt, afgespoeld en alles opgeruimd te hebben zijn we terug naar huis gereden waar ik me gelijk heb gedoucht, dat was wel zo lekker fris :) Na de douche heb ik nog even lekker met mam kunnen skypen :D Nog even en dan is ze bij me♡♡

Opeens kreeg ik te horen dat monsie (de huiskat) was bevallen van een kitten en deze bij de buren zat dus toen ben ik nog even naar de kitten gaan kijken, helaas heb ik hem niet vast kunnen houden maar dat komt nog wel :D vanavond zijn we ook gaan uit eten, we zijn naar de RibFactory geweest en het was echt heerlijk daar, dat is zeker een restaurant waar ik vaker zal terugkomen! Na thuiskomst heb ik nog even een filmpje gekeken en nu is het tijd om naar dromenland te gaan dus lieve lezers ik ga eens stoppen!

Morgen weer een nieuwe dag en nieuwe avonturen! ; )

Tot morgen en slaap lekker!♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 10521

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: