Tweede dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Tweede dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Tweede dag

Door: kristel van der Werf

Blijf op de hoogte en volg Kristel

25 Oktober 2014 | Curaçao, Willemstad

Yeeeeaaayyyyy, vandaag heb ik beter geslapen, De oplossing was: de ventilator letterlijk in mijn gezicht zetten, daardoor was het voor mijn gevoel iets koeler en kon ik beter slapen. Nou vanmorgen zijn we gaan zoeken naar de winkel Degicel, oftewel een winkel voor telefoons waar ik mijn simkaart moest laten knippen, het was een heel avontuur want we konden het niet meteen vinden, nadat ik een aantal mensen had gevraagd, hadden we het gebouw eindelijk gevonden. Normaal gezien zou Een kaartje knippen niet lang duren, maar hier duurt dat blijkbaar wel lang xD
Vanmiddag zijn we lekker naar het Mambo Beach geweest , de stranden zijn echt super mooi hier en het water was heerlijk, alleen kun je hier echt niet in de zo'n gaan liggen want dat is veel te warm! Voor de rest hebben we het eiland nog verkend en naar de winkel geweest om eten te gaan halen en drinken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 10521

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: