Derde dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Derde dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Derde dag

Door: kristel van der Werf

Blijf op de hoogte en volg Kristel

26 Oktober 2014 | Curaçao, Willemstad

Pfhoeee, vandaag heb ik weer redelijk goed geslapen, door de ventilator letterlijk in mijn gezicht te zetten helpt blijkbaar wel goed. Iedere morgen word ik rond 6u wakker want dan begint het langzaam warmer te worden en dan begin ik honger te krijgen xD vanmorgen ben ik begonnen met een broodje in de over te leggen als ontbijt, hierna zijn we nog even naar de winkel geweest en heb ik even geskypt met mijn familie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 10536

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: