zesde dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu zesde dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

zesde dag

Door: kristel van der Werf

Blijf op de hoogte en volg Kristel

29 Oktober 2014 | Curaçao, Willemstad

Heeeee :D

vannacht werd ik om 02:15u wakker, lekker vroeg dus.... maar ik heb toch maar besloten om toch nog iets proberen te slapen en dat is me gelukt ook nog, ik werd namelijk de tweede keer om 6u wakker.

Tijd om op te staan, eerst heb ik mijn ontbijt klaar gemaakt want anders kan ik helemaal niets xD vervolgens ben ik me gaan verzorgen en omkleden oftewel klaar gaan maken voor stage :) dus we stappen in de auto en er is niets aan de hand todat we halverwege zijn en onze auto opeens uitvalt en niet meer start, lekker dan staan we langs de weg in de hitte -_-' Het eerste wat ik heb gedaan is naar stage gebeld om door te geven dat we pech hadden met de auto en daarom iets later waren. Daarna heb ik naar onze garage gebeld (waar we de auto van gehuurd hebben) om te vragen of zij naar de auto wilden komen kijken. Nou we wisten onderhand al dat de mensen niet zo snel waren maar dit sloeg alles want we hebben anderhalf uur moeten wachten op de 'monteur' xD maar hij was in ieder geval wel komen opdagen :)

Nadat de auto eindelijk gemaakt was zijn we meteen naar stage gereden :D daar konden ze er gelukkig wel mee lachen :)

Toen we eenmaal thuis kwamen van stage ben ik meteen wat eten gaan maken want ik had honger xD

vervolgens zijn we nog een aaantal dingen gaan doen die we moesten regelen en inkopen gedaan voorzet avondeten en voor morgen op stage.

Vanavond heb ik weer lekker thuis gekookt, dit keer heb ik kip en een hamburger gemaakt met boontjes erbij en het smaakte heel goed, zo goed dat ik erna nog een toetje heb gegeten :P nadat ik mijn buikje zo rond had gegeten zijn we even rustig gaan zitten, maar mijn maag is het ergens niet mee eens want hij is enorm hard aan het ronkelen xD

voor de rest hebben we ook nog een super mooie zonsondergang mogen meemaken, waar de foto's nog van zullen volgen!

Tijd om af te sluiten, ik ga langzaam slapen, morgen weer een nieuwe dag :D See Ya Tomorrow ;D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 10519

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: