zevende dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu zevende dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

zevende dag

Door: kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

30 Oktober 2014 | Curaçao, Willemstad

Heeeeeee mensen van het koude leven xD

Vandaag was weer een hele aparte dag, dus waarschijnlijk gaat het een lang verslag worden :)

Ik werd vannacht weer rond 02.00u wakker omdat onze huisgenoten heerlijk kabaal aan het maken waren, dus toen heb ik even meegenoten met alles wat ze zeiden en deden. Toen het stiller werd ben ik wel in slaap gevallen en werd ik om 6u wakker oftewel tijd om op te staan, me te verzorgen en alles klaar te maken voor stage. :D

Eenmaal op stage aangekomen bleek dat we een beetje vroeg waren want er was nog niemand daar, na een aantal minuten te hebben gewacht kwamen de leraren langzaam binnenwandelen. Wachtend op mijn stagebegeleidster die ik maar niet zag verschijnen. ... opeens kwam de directrice naar me toe gelopen met de mededeling; "De juf voelt zich niet zo lekker dus het kan zijn dat ze iets later is" dus ging de directrice even mee naar mijn klas want een jongen die op de school rondloopt zou het overnemen. In de klas begonnen de kinderen eerst 10 tot 15 minuten met bidden en allemaal heilige liedjes te zingen in het Papiaments, dus helaas verstond ik niet wat ze zongen xD voor de rest heb ik de leerlingen geholpen met rekenen en het rekenwerk nagekeken.

Nu breekt het verrassende moment aan, het was pauze dus de kinderen mochten zich even uitleven en dat deden ze ook....;) maar nu komt het de pauze was voorbij en de kinderen kwamen weer terug de klas in. Opeens kom ik in de klas en is er geen leerling meer te bekennen, wat bleek waren ze overal naar verschillende klassen gestuurd met een kleurplaat, dus ik dacht " Huhhh, wat moet ik dan gaan doen nu?! " dit antwoord werd snel gegeven, ik moest naar de andere groep 3. Eenmaal in de andere groep 3 aangekomen, moest ik achterin de klas gaan zitten, waar ik per toeval 2 van mijn leerlingen tegenkwam dus heb ik ze geholpen met hetgene wat ze moesten doen xD Ten slotte had ik afgesproken met de " vervangende leraar" dat we om kwart over 12 weer terug bij ons lokaal moesten zijn. Het was kwart voor 12 dus ik ging naar mijn lokaal, maar hier was niemand te bekennen en de deur was nog op slot.... lekker dus xD Wanneer de eerste bel ging dat de kinderen naar huis moesten dacht ik misschien dan ze nu wel bij de deur staan en ja hoor daar stonden ze, mooi met hun stoeltjes in hun handen :D vervolgens kwam de vervanger aangelopen met het nieuws; de stoelen en alles moeten in de lokalen blijven staan waar jullie zaten, die kunnen jullie morgen wel gaan halen, dus ik dacht "Okeeee, welkom op het Franciscus College, Hahaha xD

Na deze avontuurlijke stage dag zijn we naar huis gereden om vervolgens wat eten klaar te maken want ik rammelde van de honger... zelfs zo erg dat ik een hamburger met kip gemaakt heb en vervolgens nog pudding gegeten maar dit smaakte me ook héél goed :D gewinkeld hebben we ook waar ik de snacks heb ontdekt, we hadden namelijk ovenkroketten en loempia's gemaakt voor het avondeten en dit smaakte ook goed en als allerlaatste heb ik nog een bak met pudding gegeten xD

Als allerlaatste heb ik ook nog even gebeld met moederlief♡♡♡ en nog héél gezellig geskypt met Ilse en Roel wat me ook altijd weer extra energie geeft en waar ik altijd naar uit kijk !♡ Pap die ligt iedere dag naast me, Beertje Pap (beertje wat ik van mijn vader heb gekregen op het vliegveld♡) Ik mis jullie toch al stiekem!!!!



Maarrrr ik ga het verslag weer eens beëindigen en dan verras ik jullie morgen wel weer met een nieuw avontuur :D ☆

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 10500

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: