negende dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu negende dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

negende dag

Door: kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

01 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Haalloooooo, hier ben ik weer :D :D

Vannacht heb ik super geslapen ik ben namelijk geen enkele keer wakker geworden. Rond kwart voor 6 werd ik wakker dus ik nog nog even blijven uitdoezelen, maar blijkbaar was ik weer in slaap gevallen en werd ik weer opnieuw wakker om 06.15u oftewel tijd om op te staan en mezelf klaar te maken voor stage :)

Toen we op stage aankwamen heb ik even gewacht tot mijn begeleidster er ook was en vervolgens ben ik met haar meegelopen naar ons lokaal. De kinderen kwamen ook al zo langzamerhand het lokaal binnen wandelen. Ik ben vandaag meteen begonnen met toetsen na te kijken, ook heb ik kinderen geholpen met de opdrachten maken. De punten van de toetsen heb ik in een klapper moeten schrijven en deze vervolgens ook moeten invoeren op de computer.

Vandaag heb ik ook weer een Papiaments woord bijgeleerd wat ik maar niet kan vergeten en dat is "Makaku" en het betekend "aap", moest toevallig vandaag een leerling een spreekbeurt over geven xD

We zijn er nu wel defiintiem achter dat onze auto opstart problemen heeft, want telkens wanneer ik de auto wil staten valt hij uit zodra ik aan het gas kom. Dus ik moet de auto eerst ongeveer 5 minuten stationair laten lopen. Wanneer dit is gebeurd kan ik eindelijk op het gaspedaal duwen zonder dat hij uitvalt dus dan kunnen we rijden :D

vanavond zijn we nog even met een paar huisgenoten naar de winkel gereden om duikbrillen te halen en ik moest nog iets te drinken hebben, want ik ben erachter gekomen dat melk me héél goed smaakt met dit weer :D Vanavond zijn we gaan uiteten en smaakte allemaal heel goed en erg genoeg ben ik net nog aan de chips begonnen en ook nog eens wat yoyoghurt, dus te weinig eten doe ik hier niet echt xD alles smaakt hier veels te lekker :P

Vanavond ook weer even lekker kunnen bijkletsen met mam♡ we hadden nogal lekker veel te bespreken maar het was natuurlijk ook héél fijn om haar weer even te horen en te zien :D ♡♡

Nou.... morgen zijn we van plan om naar Westpoint te gaan want daar liggen de mooie stranden namelijk xD foto's zullen morgen komen van de stranden ;)



Maar ik ga het maar eens beëindigen oftewel Welterusten en morgen ben ik er weer, toedels ♧☆♤♡♢

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 10521

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: