Tiende dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Tiende dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Tiende dag.

Door: kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

02 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Heeeeeeeeiiii allemaaaalll :DD



Vandaag heb ik weer genoeg te vertellen oftewel genoeg meegemaakt xD vanmorgen konden we wat langer blijven liggen , maar ik werd zoals gewoonlijk weer rond 7u wakker dus ben ik opgestaan om wat drinken te halen. Nadat ik nog een paar minuutjes op bed had gezeten besloot ik maar om iets te eten gaan maken want ik had honger... Zoveel honger dat ik me 's morgens gewoon een frikadel in de pan heb gemaakt en het leukste was ik vond het ook nog lekker... erna heb ik zelfs nog een beetje pudding gegeten dus blijkbaar had ik toch wel honger xD nadat ik me verzorgd en gewassen had ben ik me aan gaan kleden en zijn we naar Westpoint vertrokken, oftewel de andere kant van het eiland :D

We hebben een uur gereden met de auto voordat we aankwamen bij ons eerste strandje. . De Playa Lagun, dit was een heel mooi strand dus we hebben er even rondgelopen todat ik opeens trapjes zag die naar boven leidde, dus ik dacht ik ga daar naar boven dan kan ik een mooie foto maken. Eenmaal bij de trapjes aangekomen was ik eerst een stukje Door het water gelopen. Ik liep de eerste treden van de trap op toen ik opeens uitgleed waardoor ik automatisch met mijn blote voet een trede lager ging staan precies in een takje met doorns van ong. 2 cm. Toen ik mijn voet optilde zag ik dat er 3 doorns diep in mijn voet zaten, wat verschrikkelijk pijn deed!!! Wanneer ik zag dat er ook nog mensen het trapje afkwamen deed ik maar net of er niets aan de hand was, toen ze eindelijk voorbij waren gelopen probeerde ik de doorns eruit te trekken maar dit deed enorm veel pijn dus ben ik heel even met de doorns in mijn voet blijven staan, vervolgens heb ik het nog eens geprobeerd, dit keer kreeg ik er 2 uit mijn voet en het begon meteen flink te bloeden, zelfs zo erg dat het letterlijk van mijn voet af droop. Roy is toen de trappen op gelopen om een pleister te gaan halen. Toen hij een tijdje boven was besloot ik om ook maar naar boven te strompelen met een voet want de andere was nog steeds aan het bloeden en er zat nog een Doorn in mijn voet... eindelijk boven aangekomen kwam roy met een pleister en een flesje water aanlopen :) Hier heb ik gelukkig ook nog de derde doorn uit mijn voet gekregen... Nadat ik toch mijn foto's heb gemaakt boven en het bloeden gestopt was besloot ik om maar weer naar onder te gaan de trap af, hier kwam ik mijn heel bloedspoor tegen, wat meer was dan ik had verwacht xD



Vervolgens zijn we even een stukje verder gereden naar een ander strand D omdat het bij playa lagun veel te druk was... Het volgende strand waar we aankwamen was echt super maar dan ook super mooi! Zo mooi blauw en helder water had ik nog nooit gezien, behalve op foto's! Omdat ik nog erg veel last had van mijn voet hadden we besloten dat we hier wat tijd zouden doorbrengen, wat ook heerlijk en gezellig was!

Langzamerhand besloten we om maar eens terug te gaan naar huis... We hebben er ongeveer een uur over gedaan om terug thuis te komen.. eindelijk thuis had ik enorm veel honger dus heb ik een frikadel, hamburger en een pizzabroodje gegeten en vervolgens nog wat yoghurt, Let maar niet op de combinatie xD maar is vond het wel lekker :D ten slotte zijn we nog even naar de winkel geweest en de auto gaan tanken en nu lekker uitrusten want ik ben behoorlijk moe en heb nog steeds veel pijn aan mijn voet en erop lopen gaat ook moeilijk dus ik ben benieuwd of ik morgen nog uit bed kom xD



Maar goed mjin avontuur voor vandaag houdt nu langzaam op ;) Morgen zal ik jullie wel weer één nieuw avontuur kunnen bezorgen :D



See Ya Tomorrow ♡♧♡☆♡♤♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 10541

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: