Elfde dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Elfde dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Elfde dag.

Door: kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

03 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Heeeeeee allemaal :D



Vannacht ben ik een aantal keren wakker geworden Door onze huisgenoten en enkele vreemdelingen die hier op bezoek waren, een ding was duidelijk en dat was dat ze veel kabaal maakte xD ik werd vanmorgen weer om 06.20u wakker, maar ik besloot om nog even lekker te blijven liggen en ben ik ook weer in slaap gevallen tot 8u. Vervolgens wilde ik uit bed stappen en merkte ik meteen dat ik Nog steeds last had van mijn voet. Vanmorgen heb ik wat pudding en komkommer gegeten. Daarna ben ik me gaan verzorgen en hebben we even een kamergenoot bij het strand afgezet, aangezien hij zelf nog geen auto heeft. Toen zijn we meteen doorgereden naar de ah om boodschappen te doen.

De rest van de dag heb ik een beetje rustig aan gedaan vanwege mijn voet. S middags heb ik een poging gedaan om een pizzabroodje te maken maar dit verliep niet zo soepel want het broodje viel namelijk Door het rooster heen waardoor ik hem weg moest gooien, poging twee ( want het waren gelukkig 2 pizzabroodjes ) en dit keer lukte het gelukkig wel dus vanmiddag heb ik een viandel en een pizzabroodje gegeten :D vanmiddag zijn we ook nog even naar het strand gereden om even lekker uit te waaien en hebben we nog een stukje rond gereden in de auto en een klein stukje gewandeld. ...

Vanavond had er iemand zin in kebab dus ik heb vandaag voor het eerst in mijn hele leven een kapsalon gegeten, dat is dus sla, kebab, frieten en gesmolten kaas. Het was niet verkeerd alleen was het erg veel want ik heb het niet opgekregen xD



Maar het begint weer langzaam slaaptijd te worden, want morgen moeten we weer lekker om 6u opstaan, Yeeeeaaayyyyy xD Dusdanig horen jullie morgen weer van me, Welterusten allemaal! ♡♧♡♤☆♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 10504

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: