Zevenendertigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Zevenendertigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Zevenendertigste dag.

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

28 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon Bon Allemaaaalll :)

Vannacht heb ik weer goed kunnen slapen, in ieder gaven in een stuk door maar dit kwam waarschijnlijk ook doordat ik nogal vrij moe was :) Vanmorgen werd ik wel weer zoals standaard rond half 6 wakker en dan blijf ik altijd nog even liggen tot ongeveer kwart voor en dan is het tijd om me te verzorgen, aankleden en mijn tas klaar maken voor stage en voor je het weet is het 7u oftewel tijd om in de auto te stappen en naar stage te rijden :)

Vandaag had ik een rustig dagje op stage. De dag begon met de maandafsluiting, dan komen alle klassen bij elkaar op het schoolplein, eerst gaan ze dan bidden en daarna begonnen ze met zingen en een dansje uit te voeren, dit werd enkel door groep 5 gedaan. Maar ik vond het wel enorm leuk om te zien hoe iedereen daar op in gaat, heel anders dan in Nederland. Hier waarderen ze het meer! Vervolgens gingen enkele leraressen en één leraar voorlezen en het was de bedoeling dat roy en ik de beste moesten uitkiezen, dus dat vond ik ook wel heel leuk om te doen! Voor de rest heb ik vandaag lekker in de klas kunnen helpen. Ik ben begonnen met het schoonmaken van een kast zodat ik erna de klappers op kon zetten die nu naast en voor de kast op een hoop lagen, vervolgens heb ik nog wat gaatjes in papieren gemaakt en deze gelijk opgeborgen in een klapper. Na de pauze heb ik nog enkele werkzaamheden buiten de klas uitgevoerd en daarna hadden we een gesprek met de directrice. Dit was wel een fijn gesprek! Nu is voor hun alles duidelijk en ook voor ons.

Na stage zijn we gelijk naar huis gereden maar het bleek enorm druk op de wegen te zijn dus we hebben ongeveer 20 minuten naar huis gereden in plaats van 5 en aangezien het ook nog zo enorm koel was buiten was dat héél erg prettig, uhummm xD thuis aangekomen heb ik een beetje gegeten en ben ik erna gelijk naar TopStage vertrokken waar daar stond me een verrassing te wachten. Daar aangekomen bleek het een bosje bloemen in een vaasje te zijn van mijn ouders met een briefje erbij: "We wensen je alvast een hele fijne verjaardag! Groetjes pap en mam" Super lief van mijn ouders! Ik hou enorm véél van jullie en ben blij als ik weer terug ben! :D Dus nu staat er een héél mooi bloempje op mijn kamer die me altijd aan pap en mam zal herinneren! :) héél erg bedankt voor het cadeautje! Houvanjullie♡♡♡♡♡♡ Na deze leuke verassing zijn we onze borg gaan ophalen maar dit kregen we in een via een papier en met dit papier moesten we bij een bepaalde bank langs en dan kregen we ons geld. Dus deze middag zijn we ook nog naar Digicel geweest maar daar was het te druk dus zijn we maar weer verder gegaan naar de bank om ons geld te innen xD daar hebben we van half 4 tot kwart over 4 gewacht voordat we aan de beurt waren vervolgens zijn we doorgevlogen naar de winkel om onze boodschappen te doen en toen zijn we lekker wedergekeerd naar huis.

Vanavond heb ik lekker gekookt. Het avondeten dit keer bestond uit een Kipburger, frikadel en boontjes. Zoals standaard smaakte alles weer uitstekend. Dalijk ga ik me even lekker douchen en dan ga ik langzaam slapen aangezien er morgen een grote dag aankomt want de ben ik namelijk JARIG :D :D Morgen heb ik ook gelijk een afspraak gemaakt bij een manege, 9 minuten van ons vandaan dus ik hoop dat ik zondag of misschien morgen een uurtje zou kunnen gaan rijden♡♡

Maar ik ga het verslagje weer langzaam beëindigen zodat ik morgen ook weer wat spannends te vertellen heb en dan kan ik me nu lekker gaan douchen onder het koude water :P Brrrrrrrrrrrr......... xD

Slaap zacht allemaal en tot morgen •♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡•

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 10538

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: