Achtendertigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Achtendertigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Achtendertigste dag.

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

29 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon Bon Allemaaaalll :)

Deze nacht ben ik weer terug naar af gegaan xD ik heb namelijk helemaal niet goed geslapen, ten eerste kwam ik niet eens in slaap en ten tweede was het Veel te warm.. Dus vannacht heb ik niet goed kunnen slapen. Vanmorgen was het dan gelijk zo ver ik was JARIG! Nu ben ik officieel 20 lentes oud om het zo maar te omschrijven :P

Tegen de middag zijn we naar een manege vertrokken, daar heb ik vervolgens een kennismakingsgesprek gehad. En zijn we tot de conclusie gekomen dat ik volgende week vrijdag kan beginnen met rijden :D Yyyeeaaaahhh♡ het staat nu officieel vast dat ik 4 lessen mee ga rijden dus ik ben wel mega blij want het zag er erg leuk en gezellig uit! :) Na het bezoek aan de manege zijn we doorgereden naar de winkel om nog wat spulletjes te halen die noodzakelijk waren. Vervolgens zijn we even terug naar huis gereden om iets te eten, dit werd een halve pizza xD Vervolgens hebben we onze route weer voortgezet en zijn we even naar het strand geweest en vervolgens hebben we nog wat rondgereden over het eiland. Ik moet zeggen we hebben een hele avontuurlijke weg gevonden die uitkwam bij een verlaten haventje met allemaal hele oude bootjes en zelfs bootjes die al half gezonken waren, oftewel een Spooky place xD Vanmiddag wilde ik eigenlijk ook gaan bowlen dus wij langs een bowlingbaan gereden om te informeren of we moesten reserveren bleek toen dat het bowlingcentrum helhelemaal niet meer bestond, maar eigenlijk had ik het wel een beetje kunnen verwachten, dus dat was geen succes xD Vandaag ben ik er ook achter gekomen dan ik wil meedoen aan een jetski tour en ik wil gaan kajakken inzet maanlicht, dat lijkt me echt super cool♡♡

Vandaag heb ik ook wer even contact met de allerbelangrijkste personen in mijn leven gehad namelijk mijn broer en Ilse, pap en mam♡ ik hou enorm véél van jullie!!♡♡♡

Vanavond zijn we lekker gaan uiteten maar ik durf eigenlijk niet te zeggen waar xD nee grapje we zijn lekker frietjes gaan eten, en zoals standaard smaakte dat enorm goed! Dus mijn maag is goed gevuld op mijn verjaardag :) Maar ik moet wel toegeven het was even vreemd om niet thuis te zijn oP mijn verjaardag en geen familie in de buurt te hebben en geen vrienden. Maar nu heb ik dit ook eens meegemaakt! Nu weet ik wat ik mis ;)

Morgen is dan echt de grote dag want de gaan we namelijk verhuizen, ik kijk er echt enorm naar uit! Eindelijk naar een schoon huisje zonder kakkerlakken, mieren, muizen, en lekkages en eindelijk een schone badkamer en keuken en het meeste belangrijkste een wasmachine :D yeeeaayyyy!!

maar ik ga het verslag weer eens langzaam beëindigen zodat ik me lekker kan douchen en een nieuwe poging kan wagen om te gaan slapen, zodat ik morgen power genoeg heb voor als we gaan verhuizen :D



Dussss tot morgen en Welterusten♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 10521

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: