veertigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu veertigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

veertigste dag.

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

01 December 2014 | Curaçao, Willemstad

Goedenavond allemaal :)

Nou laat ik maar gelijk met de deur in huis gooien en zeggen dat ik deze nacht totaal niet goed geslapen heb, misschien heb ik maximaal 4 uurtjes geslapen maar ook echt niet langer. Ik denk dat het dit keer kwam omdat we in een nieuw huisje zitten met weer een nieuw bed etc.. Dus moet ik even wennen xD Vanmorgen werd ik al rond 4u wakker maar ben ik kunnen blijven liggen tot 5u en toen ben ik maar begonnen met me te verzorgen en een ontbijtje klaar te maken, vervolgens heb ik nog even lekker op de bank kunnen zitten en ten slotte heb ik mijn spulletjes gepakt en zijn we vertrokken naar stage.

Onderweg naar stage hoorde we op de radio dat de leraren moesten gaan staan in verband met het slechte lesmateriaal. Op school aangekomen bleek dat er maar liefst 4 leraren ziek waren, wat wel erg toevallig is xD Dus vroeg de directrice aan ons of we de klas 3a over konden nemen. Eerst hebben we zoveel mogelijk leerlingen terug naar huis moeten sturen maar dit was niet voor iedereen mogelijk, aangezien soms beide ouders werken en geen oppas ofzo hebben. Uiteindelijk bestond mijn klas in totaal uit nog maar 17 leerlingen. S morgens zijn we gewoon begonnen met taal, rekenen en schrijven ( dictee) na de pauze mochten we een filmpje opzetten maar dit verliep niet zo soepel aangezien de beamer het niet deed. Daarom mochten de leerlingen maar vrij gaan kleuren. Ook hebben alle leerlingen nog 15 minuten op de computers geoefend met rekenen en taal. Ik ben stiekem wel benieuwd of er morgen meer leraren aanwezig zijn of dat ze nog altijd ziek zijn. Maar daar kom ik snel genoeg achter.

Na stage zijn we lekker naar huis gereden. Thuis hebben we wat gegeten en vervolgens wilde we gaan sporten maar er stond zo een enorme file dat ik maar ben omgedraaid. Rond half 4 zijn we naar de winkel vertrokken en hebben we wat boodschappen gedaan. Toen we terugkwamen van de winkel besloten we om maar meteen te gaan sporten. Bij de sportschool ben ik lekker gaan rennen, dus ik ben mijn overtollige calorieën weer kwijt :P na het sporten heb ik me heerlijk kunnen douchen onder een warme douche wat ik echt heerlijk vond! Vandaag heb ik ook een zwembad bij de sportschool ontdekt dus de volgende keer neem ik mijn bikini mee zodat ik nog even een lekker duikje kan nemen xD na het spoten zijn we weer terug naar huis gereden en toen was onze nieuwe huisgenoot ook al aangekomen, dus hebben we daar even kennis mee gemaakt en hem vervolgens aangeboden of hij mee wilde bbq'en en dat wilde hij xD dus toen zijn we even met z'n drieën naar de winkel gereden om nog wat extra vlees te halen. Ten slotte zijn we begonnen met bbq'en en het smaakte enorm goed! Uiteindelijk is onze 4 huisgenoot er ook nog bij komen zitten en om 22.00u ben ik naar onder gegaan om al een gedeelte af te wassen en ook omdat ik langzaam ga slapen aangezien ik gisternacht helemaal niet goed geslapen had.

Dus ik ga maar weer eens stoppen met schrijven zodat ik een poging kan wagen om te gaan slapen, hopelijk slaap ik vannacht beter maar dat horen jullie morgen wel weer! :)



Welterusten en Slaap zacht allemaal♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 10521

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: