Eenenveertigste dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Eenenveertigste dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Eenenveertigste dag

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

02 December 2014 | Curaçao, Willemstad

Heeeeeeeeiiii beste mensen! :)

Deze nacht heb ik redelijk geslapen. Ik ben in het begin meteen in slaap gevallen maar werd al snel een aantal keren wakker deze nacht wat iets minder prettig was. Maar het boekt iedere dag wel een beetje vooruitgang denk ik xD Deze nacht kom ik erachter of ik daadwerkelijk weer iets beter slaap, dus ik laat me verrassen :) Vanmorgen weer dezelfde volgorde aangehouden zoals altijd namelijk; eerst deels verzorgen dan een ontbijtje klaar maken vervolgens weer verder verzorgen en dan is het nog een kwestie van de spulletjes inpakken en naar stage vertrekken.

Bij aankomst bij stage zagen we al meteen dat er niet veel auto's stonden, dus dan zou de kans groot zijn dat er weer een aantal leraren niet zouden zijn. Wij naar binnen gelopen en hebben we nog enkele minuten in de lerarenkamer gezeten en daarna zijn we naar onze klaslokalen gelopen. Mijn juf was vandaag ook weer gewoon op school dus heb ik gewoon in de klas kunnen helpen. Deze dag heb ik schriftjes in orde moeten maken voor de leerlingen voor het huiswerk. Voor de rest heb ik nog enkele werkzaamheden in de klas verricht en opeens stond de directrice in de klas met de vraag of ik naar haar toe wilde komen. Ik ben gelijk naar haar toe gelopen en toen kreeg ik te horen dat we de klas van groep 5a even moesten overnemen zodat zij briefjes kon maken voor de ouders met het bericht dat de leerlingen van groep 5a morgen vrij hadden omdat hun lerares nog steeds ziek is. Dus voor de rest van de dag hebben we de klas 5a in de gaten gehouden en geholpen met de opdrachten die ze moesten maken. Dit verliep wel goed, alleen op het einde werden ze een beetje vervelend maar daar hebben we vrij duidelijke regels voor. En voor we het wisten ging de bel weer en mochten alle leerlingen weer lekker naar huis en wij dus ook :D

Thuis aangekomen heb ik me eerst iets te eten gemaakt aangezien ik wer eens flinke honger had. Mijn middagmaal bestond uit een frikadel en 2 mini loempia's. Na het eten zijn we meteen naar onze autoverhuurders gereden omdat de auto een maandelijkse controle kreeg en de huur van december moest betaald worden, dus dat hebben we gelijk in orde gemaakt en de auto was ook helemaal in orde. Toen we weer terug thuis aankwamen hebben we ons gelijk omgekleed zodat we konden gaan sporten :D Vandaag heb ik 25 minuten gerend en flink wat calorieën verbrand xD vervolgens heb ik me lekker kunnen douchen in de sportschool onder een heerlijk warme douche! Na het sporten zijn we gelijk doorgereden naar de ah om onze boodschappen te halen en daarna zijn we weer terug naar huis gekeerd xD Thuis kreeg ik een mailtje dat er nog post binnen was gekomen voor me dus dat wilde ik gaan ophalen maar kwamen we aan bij bouwebeheer waren ze blijkbaar net de deur op slot aan het doen en voordat we konden ingrijpen waren ze al verdwenen en stonden we voor een gesloten deur.... lekker dan maargoed dan ga ik de post morgen wel ophalen na stage ;)

Vanavond hebben we weer eens lekker en voor het eerst gekookt in ons nieuwe huisje. Vandaag heb ik saté gegeten met sla en stokbrood en kruidenboter en als toetje chocoladepudding met hagelslag xD dus mijn buikje is alweer helemaal rond gegeten. Nu ga ik me nog even verzorgen en dan is het weer tijd om te gaan slapen, morgen weer lekker om 6u opstaan en rond 7 naar stage vertrekken :D



Tot morgen en Welterusten allemaal! ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 10529

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: