vijftigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu vijftigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

vijftigste dag.

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

11 December 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon Bon Bon allemaal :)

Vannacht heb ik niet zo geweldig geslapen om eerlijk te zijn. Ik ben rond kwart over 10 naar bed gegegaan en daar heb ik vervolgens tot 12u ofzo wakker gelegen, daarna ben ik dan toch in slaap gevallen tot ongeveer half 3 en toen werd ik weer opnieuw wakker want de stroom was blijkbaar uitgevallen... Ten slotte ben ik weer in slaap gevallen en werd ik iets voor 6 wakker en ben ik me ook maar gelijk gaan omkleden en me gaan verzorgen. Ten slotte heb ik mijn spulletjes gepakt en zijn we weer vertrokken naar stage.

Op de school aangekomen ben ik bij het lokaal gaan zitten, waar ook al mijn leerlingen waren, maar al snel kwam ik erachter dat mijn lerares ziek of later kwam want rond kwart over 7 was ze er nog steeds niet. En ja ze bleek inderdaad later te zijn dus werd het lokaal al open gemaakt zodat de leerlingen al naar binnen konden. Ik ben nog even buiten blijven zitten totdat de bel ging om half 8, in de tussentijd viel mijn oog op iets tussen de bomen, wat bleek; school heeft een kerstkribje gemaakt tussen de bomen op het schoolplein, wat r wel erg apart uitzag! Uiteindelijk zag ik dat mijn juf was aangekomen op school maar ze bleef nog even lekker wat praten met de andere mensen en in de tussentijd was het al kwart voor 8. Rond 10/5 voor 8 kwam ze eindelijk de klas binnen wandelen en kon ik vervolgens beginnen met het maken van rekentoetsen voor de groep 3a en 3b. Hier kwam toch wel wat tijd in te steken.... Eindelijk klaar met dat knik de taaltoetsen gaan nakijken van de leerlingen en dit heb ik gedaan totdat de schooldag weer voorbij was. Aangezien de toetsen bestonden uit ongeveer 10 blaadjes per toets en dat moest ik van 35 leerlingen nakijken.

Eerst zijn we door naar huis gereden, daar ben ik me even gaan omkleden en vervolgens zijn we naar een souvenirs winkeltje gegaan en hier heb ik een cadeautje uitgezocht voor mijn broer want die is binnenkort jarig! En ik krijg het niet over mijn hart om niet voor hem te halen, dus bij deze Roelke jij krijgt binnenkort een brief met een cadeautje voor je verjaardag♡ vervolgens zijn we doorgereden naar de ah want ik moest iets grotere enveloppen hebben anders paste het niet xD Na de winkel zijn we weer gelijk door naar huis gereden om daar alle brieven in orde te maken. Ik heb weer flink wat brieven gestuurd dus iedereen Let goed op jullie post xD Deze middag hebben we ook héél even contact gehad met onze mentor, maar dat verliep helaas niet zo soepel dus het gesprek heeft niet zo lang geduurd. Maar goed volgende keer hopelijk iets langer! :)

In de avond heb ik niet zo héél veel gedaan, ik heb namelijk een filmpje gekeken aangezien het even zo enorm hard regende buiten... Natuurlijk heb ik even nog even lekker met mam gesproken♡♡ Stiekem kijk ik ook al uit naar morgen wa t dan kan ik weer lekker gaan paardrijden! Maar nu ga ik me eens langzaam gereed maken voor de douche, zodat ik erna lekker de douche in kan duiken en vervolgens Door kan vliegen naar mijn bedje. Hopelijk slaap ik dan iets beter, maar dat komt wel in orde, want anders kan ik het ook nog altijd in het weekend inhalen :P Maar nu ga ik echt stoppen zodat ik me lekker kan gaan douchen :)



Slaap zacht en tot morgen! ;)♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 10535

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: