Achtenvijftigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Achtenvijftigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Achtenvijftigste dag.

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

19 December 2014 | Curaçao, Willemstad

Heeee :)

Deze nacht had ik weer eens goed geslapen, ik ben namelijk geen enkele keer wakker geworden maar ik was dan ook pas later gaan slapen dan dat ik normaal ga slapen. Vanmorgen werd ik wel gewoon weer vroeg wakker dus rond half 7 zat ik alweer in de woonkamer lekker op de bank. Rond half 8 ben ik me gaan verzorgen en alles.

Rond 11 uur toen roy ook klaar was met alles zijn we vertrokken naar Punda om daar lekker wat te gaan eten. Alleen liep dit niet zoals gepland. We hadden de auto namelijk geparkeerd en moesten alleen nog naar de automaat om een parkeerkaartje te halen, toen ik vervolgens terug naar de auto liep kwam ik erachter dat ik de sleutels in het contact had laten steken en het ergste van alles alle deuren waren ook op slot dus hadden we een klein probleempje. Na niet lang nadenken besloten we om naar de verhuurder te bellen maar die zei weer dat we het beste naar de ANWB konden bellen omdat dat sneller was. Dat hebben we ook gedaan en hebben uiteindelijk 30 minuten moeten wachten voordat ze er waren. Toen ze aankwamen duurde het maar een paar seconden en toen was de auto weer open en kon ik de sleutels eruit halen. Nou gelijk nadat de ANWB was weggereden zijn we naar het terrasje gelopen en heb ik een tosti gegeten die altijd lekker is en erna had ik ijs met een brownie besteld maar dit was geen succes want ik vond het echt niet lekker, dus dat is maar eenmalig dat ik hier een brownie uit op Curaçao. En zoals je weet, wanneer je vrij hebt vliegt de tijd voorbij dus we moesten weer langzaam richting huis omdat ik weer om 4u moest vertrekken naar de manege. Vandaag heb ik weer op Nirvana mogen rijden en het ging echt super moet ik zeggen, ze liep lekker door en luisterde ook goed. Het was een geslaagde les vandaag :D

Bij thuiskomst heb ik eerst even lekker met mam gebabbeld op Skype en daarna ben ik me lekker gaan douchen. Vanavond leek het me eens leuk om iets in Willemstad te gaan eten. Mijn planning was om op een terrasje lang het water te gaan zitten maar ook dit was geen succes aangezien ze niet zoveel bekende dingen hadden als avondeten dus zijn we maar doorgelopen naar een ander terrasje. Ik had al de hele dag zin in iets van saté dus dat was mijn avondmaal deze avond en het zag er echt enorm goed uit en zoals normaal smaakte dit ook echt heel lekker! Na het eten zijn we weer lekker terug naar huis gereden en thuis heb ik nog gezellig met Loes gebabbeld en nu ga ik lekker mijn bedje induiken.



Tot morgen en Slaap zacht :) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 10513

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: