Negenenvijftigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Negenenvijftigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Negenenvijftigste dag.

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

20 December 2014 | Curaçao, Willemstad

Halleeuutjes allemaal,

Vannacht heb ik zeker weer goed geslapen, maar dat kwam mede doordat ik pas laat ben gaan slapen of in ieder geval veel later dan normaal. Het was namelijk zo gezellig met Loes dat ik pas rond 1u mijn bed in ben gedoken. Vanmorgen rond half 8, 8u ben ik er weer uit gekomen want toen was ik alweer wakker :)

Daarna heb ik nog even lekker gezellig met Loes doorgebabbeld en daarna zijn we vertrokken naar de Hato Caves in Hato. We kwamen daar aan en konden meteen doorlopen naar de bar waar we kaartjes kregen om de grotten in te kunnen. Nou al snel bleek dat we de enige waren met de rondleiding en de gids natuurlijk. Eerst moesten we om precies te zijn 49 treden omhoog lopen voordat we bij de grot uitkwamen. Bovenaan de trappen kregen we een stukje geschiedenis te horen over Curaçao. Vervolgens gingen we de grotten binnen en werd de deur achter ons op slot gedaan. Vervolgens begon de tour door de grotten, het was heel leuk alleen best wel kort. Omdat we maar met z'n 3en waren heeft onze gids ook nog eens het licht uit gedaan om te laten zien hoe donker het dan wel niet is en inderdaad het was echt enorm donker want ik kon echt helemaal niets meer zien. We hebben zelfs nog foto's mogen maken, iets wat normaal niet mag. We hebben ook de vleermuizen in de grotten zien hangen, nu waren het er wel niet zoveel als normaal. Normaal gezien hangen er ongeveer 300 vleermuizen. Toen we weer terug buiten kwamen moesten we eerst nog de trappen af en daarna hebben we nog een speurtocht erachter aan gedaan. Dit was ook leuk, allemaal verschillende bomen en rotsen ook het hebben we de tekening van de indianen gezien die ze in de rotsen maakten. Ik heb zelfs nog een heel apart soort wespen gezien. De speurtocht was vrij kort dus we waren redelijk snel klaar, vervolgens ben ik doorgereden naar een terrasje in Willemstad. Hier heb ik een pizzabroodje gegeten aangezien ik enorme honger had. Natuurlijk wanneer je honger hebt smaakt alles goed dus het pizzabroodje smaakte goed en was heel snel op xD Op de terugweg zijn we gelijk doorgereden naar de winkel want we moesten eten halen omdat we deze avond willen gaan bbbq'en, ook moest ik nog even langs de DA om shampoo te gaan halen.

Vanavond gaan we dus lekker bbq'en, zometeen ga ik maar al eens het stokbrood in de oven leggen zodat we eens langzaam kunnen beginnen. Stiekem begin ik al een beetje honger te krijgen :D Nou nu lekker klaar met bbq'en het was weer eens lekker en niet teveel gegeten. Net ook nog even met de kitten gespeeld en oohhh wat is hij schattig!♡♡ Dalijk nog even douchen en dan ga ik eens langzaam naar dromenland.



Slaap lekker en see ya tomorrow. ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 10527

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: