eerste dag curaçao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu eerste dag curaçao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

eerste dag curaçao

Door: kristel van der werf

Blijf op de hoogte en volg Kristel

24 Oktober 2014 | Curaçao, Willemstad

Eerste dag in Curaçao heb ik overleefd. Wel heb ik totaal niet kunnen slapen omdat 1. De warmte, 2. De muggen. Dus kortom de eerste nacht was geen succes, maar dat maakt niets uit. Vanmorgen moesten we om kwart voor 9 buiten klaarstaan want we werden opgehaald Door een mevrouw die ons naar onze stageplaats bracht om kennis te maken en bepaalde dingen te bespreken. Toen we daar eindelijk aankwamen zijn we gaan kennis maken met alle leraren en leraressen oftewel langs alle klassen geweest. Het is een hele grote school en de klassen zijn groot en veel. Ik ga stage lopen in groepje 3 met 35 leerlingen, ook ziet alles er anders uit, bijvoorbeeld. De gymzaal lijkt op een soort kooi, er staan alleen maar tralies omheen, en de binnenplaats van de school is het schoolplein. De kantine bestaat uit een paar tafels en voor de rest moeten we alles zelf meenemen. Toen we klaar waren met de kennismaking op school zijn we voor een auto gaan kijken, het is een oude volkswagen golf geworden zonder airco