achtste dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu achtste dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

achtste dag

Door: kristel van der Werf

Blijf op de hoogte en volg Kristel

31 Oktober 2014 | Curaçao, Willemstad

Goede avond allemaal :D



Vandaag ben ik officieel één week en 1 dag hIer in Curaçao, met andere woorden de tijd gaat nog niet snel zo snel voorbij xD

Nou vannacht was het weer een wilde nacht voor onze huisgenoten en daar heb ik natuurlijk weer lekker van kunnen meegenieten, daarom heb ik vannacht niet zo goed geslapen. Ik ben namelijk een aantal keren wakker geworden en werd nogal vroeg wakker en kon ook niet meer in slaap vallen, maja dan maar eens een dagje met iets minder slaap dan normaal ;)

Maar goed ik werd vanmorgen dus wakker rond 5u en ben ik ook niet meer in slaap gevallen Dus iets voor 6 ben ik mijn bed uitgekomen om me te gaan verzorgen en klaar te maken voor stage. Nadat ik met alles klaar was en naar de auto liep was het aan het stortregenen want het viel echter bakken uit de lucht, maar dit duurde helaas niet lang... nog voordat we op stage aankwamen was het al droog -_-" dus met andere woorden het wordt helaas geen koele dag xD op school aangekomen bleek gelukkig dat mijn begeleidster er weer was. We zijn de dag begonnen met lezen, ik moest namelijk met een aantal leerlingen van groep 7a gaan lezen vervolgens ben ik terug naar mijn eigen klas gegegaan waar ik geholpen heb met rekenen en opdrachten nagekeken. Vandaag heb ik ook punten van de leerlingen mogen invoeren op een computer en de spreekbeurten bijgewoond die helaas in het Papiaments gegeven worden... maar ik moet toegeven dat het al steeds beter gaat met het communiceren want ik kan ze al stil krijgen en ook al dingen duidelijk maken qua opdrachten :D dus het was vandaag een hele leuke maar ook gezellige dag op stage!! ☆

Eenmaal thuis gekomen had ik honger dus hebben we loempia's gemaakt die erg goed smaakte xD vervolgens zijn we nog even naar de zee geweest om af te koelen en een leuke selfie shoot te houden, maar dit liep niet zo uit op een succes xD

Vandaag ben ik ook de aller eerste kat op het hele eiland tegengekomen waar ik nog even bij ben blijven hangen, zelf vond ze het ook niet erg xD we zijn ook nog even naar de telefoon winkel geweest om een simkaartje te knippen wat nogal wat tijd in beslag nam en als allerlaatste zijn we nog even naar de winkel gereden om wat fooD te gaan halen en drinken... en je raad het nooit ik was nog geen 2 seconden thuis en wie belde me : Mama♡♡ dus we hebben weer even lekker bijgekletst wat toch wel super fijn is! En het aller super nieuws is dat ze me komt opzoeken in Januari en dat ze haar vlucht al geboekt heeft, heerlijk dit! ♡ that means I See you soon, mams♡♡ (stiekem kijk ik er al een beetje naar uit) Voor de rest heb ik nog geen last van heimwee, zolang ik maar kan bellen met pap en mam♡ en skypen of bellen met Roel en Ilse komt alles in orde♡

En je raadt het nooit maar vanavond hebben we FRIKANDELLEN gegeten♡ en het smaakte sooooooo goooodd, ghehehe xD ik heb ook nog een poging gedaan om komkommer te eten maar die was zo bitter dat ik hem maar overgeslagen heb xD

Maar ik ga weer eens langzaam afsluiten want het begint laar te worden en eerlijk gezegd ben ik ook wel moe...:$ morgen laatste dagje vroeg opstaan en dan hebben we weekend, YeaaaYy :D

Dusssssss de groetjes en tot morgennnn♡♧☆

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 10482

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: