Negenendertigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Negenendertigste dag. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Negenendertigste dag.

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

30 November 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon Bon lezers en lezeressen :)

Deze nacht heb ik weer eens redelijk kunnen slapen. Vannacht ben ik wat later dan normaal gaan slapen en douchen, aangezien het toch weekend is :) Vanmorgen werd ik wel weer lekker vroeg wakker en vandaag is het zover we gaan verhuizen naar een ander huisje :)

Toen ik deze morgen wakker werd ben ik gelijk begonnen met mijn koffer in te pakken en de kamer op te ruimen. Dit was enorm vermoeiend en erg warm! Het zweet liep me letterlijk van mijn gezicht af, iets wat minder prettig was xD maargoed het moest toch gebeuren. Na een uurtje of 2 werk te hebben verricht was ik eindelijk klaar met al mijn kleren in te pakken... maar toen moesten we nog alle boodschappen inpakken en alles wat nog in de koelkast en diepvries stond. Uiteindelijk heb het grootste gedeelte met heel veel moesten mijn koffer gekregen. Dus ik ben nu ook wel benieuwd hoe ik ooi al mijn spullen thuis ga krijgen aangezien ik maar 23kg in mijn koffer mag hebben O.o maar zo ver is het nog niet xD Nadat we onze auto eindelijk in één keer vol hadden geladen, hebben we nog even afscheid genomen van onze huisgenoten in ieder geval diegenen die aanwezig waren. Daarna zijn we officieel vertrokken naar ons nieuwe huisje. Daar aangekomen hebben ze ons nog het een en ander uitgelegd en toen konden we onze spullen weer uitpakken en alles opnieuw inrichten. Gelukkig heb ik nu wel een fatsoenlijke ventilator die behoorlijk hard blaast, en we hebben hier gewoon helemaal geen last van muggen, mieren of andere insecten xD dus dat zijn wel enorme pluspunten! Het enige nadeel is dat er geen spiegel hangt in het huisje, ofja niet op mijn kamer. Voor de rest is alles beter dan het andere huisje dus ik ben er wel erg blij mee!! In ons nieuwe huisje hebben we ook een enorm dakterras wat enorm gezellig is, vooral met nieuwjaar want dan denk ik dat je het vuurwerk goed kunt zien :D Vanmiddag hebben we ook nog de sleutels en de simkaartjes gedropt in de brievenbus van topstage. Dus nu is alles afgerond bij ons vorige huisje. Daarna zijn we gelijk doorgereden naar de winkel om boodschappen te halen want we wilde gaan bbq'en, dus we hebben al het eten voor de bbq gehaald en je zult het nooit raden maar we kwamen iedereen van ons vorige huisje tegen xD Dus toen heb ik gelijk afscheid kunnen nemen van de rest die er vanmorgen niet waren, aahww ik kreeg zelf een knuffel van een oud huisgenootje wat ik wel erg lief vond :) Vervolgens waren we nog geen 20 minuten thuis en toen begon het opeens keihard te regenen -_-" kan ons ook alleen maar overkomen... Dus nu moeten we morgen maar gaan bbq'en aangezien het nog steeds regent.

Dus vanavond gaan we maar wat frikadellen en hamburgers maken en dan gaan we morgen nog eens een poging wagen om te gaan bbq'en :P Vanavond ga ik me ook eens lekker douchen in de nieuwe douche en dan ben ik benieuwd of ik hier beter slaap. Maar aan de ventilator kan het al niet liggen want die doet het echt enorm goed! Het enige waar ik misschien last van krijg is van de auto's die hier langs rijden aangezien je die heel goed hoort, maar daar kom ik vannacht dan wel achter :) dan horen jullie het morgen wel.

Dus ik ga mijn verslagje weer eens langzaam aan een einde brengen. Dan kan ik Dalijk weer even updaten met mam♡♡

Till Tomorrow and Sleep Well♧♡♡♡♡♡♡♡♡•♡♡♡♡♡♡♡♡♧

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 10488

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: