Tweeënveertigste dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu Tweeënveertigste dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kristel Werf - WaarBenJij.nu

Tweeënveertigste dag

Door: Kristel van der Werf.

Blijf op de hoogte en volg Kristel

03 December 2014 | Curaçao, Willemstad

Heeeeeeeeiiii lieve mensen! :)

Deze nacht heb ik wel goed geslapen eigenlijk, ik ben rond half 10 naar bed gegaan en ben blijkbaar ook gelijk in slaap gevallen. Vervolgens werd ik om 04.51u wakker en toen ben ik blijkbaar weer in slaap gevallen tot half 7, dus toen ben ik me als een gegaan omkleden en dit bleek achteraf niet echt nodig te zijn want ik haalde het gemakkelijk. Dus ik had me al omgekleed toen ben ik me gaan verzorgen en ten slotte heb ik mijn spulletjes gepakt voor stage en toen was het tijd om te vertrekken naar stage :)

Op stage aangekomen zijn we gelijk naar onze lokalen gelopen want mijn juf was ook al aanwezig. Vandaag heb ik in de bieb nog moeten helpen en voor de rest van de dag heb ik gewoon in de klas geholpen met werkjes nakijken van de leerlingen en leerlingen helpen wanneer het nodig was. Vandaag waren ze ook sinterklaas muziek aan het afspelen op school om de kinderen al een beetje gek te maken :) Na school zijn we direct naar Bouwebeheer gereden om mijn post op te halen, dit bleek een briefje te zijn. Maar met dit briefje moest ik naar een postkantoor in Punda om daar mijn pakketje af te halen. Het fijne was dat er geen adres bij stond dus hebben we het zelf maar opgezocht... Eerst zijn we nog naar huis gereden om ons middagmaal te bereiden, dit bestond uit spek en eieren en het smaakte echt uitstekend aangezien het alweer een tijd geleden was dat ik een eitje heb gegeten. Na ons middagmaal zijn we direct naar Punda doorgereden om naar het postkantoor te gaan, daar eindelijk aangekomen heb ik nog een tijd moeten wachten en toen kreeg ik eindelijk s de doos in ontvangst, vervolgens weer meteen doorgereden naar een dierenwinkel om te kijken of ze daar een paardrijbroek hadden maar die hadden ze helaas niet. Omdat dat niet geslaagd was zijn we maar in één keer doorgereden naar de winkel en daarna zijn we weer lekker richting huis gereden en kon ik eindelijk de doos uitpakken :D Mijn allerliefste mama♡ had de doos gevuld met een knuffel, snoepjes, pepernoten, handdoeken en beddengoed , dus mam bij deze hartstikke bedankt voor de geweldige post!! Ik ben echt super blij en vind het ook super lief! Voor de rest hebben we vanmiddag nog onze was gedaan in een wasmachine waar ik wel enorm aan toe was en alles ruikt nu enorm lekker! Daarna zijn we meteen doorgevlogen naar de sportschool en heb ik me daar weer lekker onder de warme douche gedoucht dus dat was ook weer enorm gelaagd en ten slotte zijn we wat gaan eten bij de KFC wat ook wer heel lekker was. Dus kortom het was een geslaagde drukke dag :)

Maar ik ga weer eens stoppen zodat ik lekker Een poging kan gaan wagen om te gaan slapen. Morgen nog een laatste lesdagje op school en dan is het Sinterklaas en dan hebben onze leerlingen wel school maar geen les. Dus ik ben wel nieuwsgierig naar hoe dat hier in Curaçao gevierd wordt.

Maar bij deze welterusten allemaal en tot morgen♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Kristel

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 10494

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

Curaçao.

Landen bezocht: